Πρεμιέρα έκανε το νέο Volkswagen Tiguan, το οποίο έρχεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και PHEV έως 272 άλογα, αλλά και μεγάλη οθόνη αφής τύπου tablet στην καμπίνα.
Καμπύλες αλλά και ματσό εμφάνιση
Σχεδιαστικά το νέο Tiguan δίνει έμφαση στις καμπύλες, χωρίς να αμελεί την στιβαρή υπόσταση. Οι δύο LED φωτιζόμενες μπάρες στα δύο άκρα είναι ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Ο προφυλακτήρας διαθέτει τρεις οριζόντιες ράβδους χρωμίου στα στάνταρ μοντέλα, ενώ στις σπορτίφ εκδόσεις R-Line υπάρχει μοτίβο διαμαντιού και μαύρες επενδύσεις.
Το νέο Tiguan βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, που του προσφέρει μεταξόνιο 2.681 χιλιοστά. Το μήκος του είναι 4.539 χλστ. (+30 χλστ.), το πλάτος 1.842 χλστ. και το ύψος χωρίς τις ράγες οροφής 1.639 χλστ (+4 χλστ). Ο αεροδυναμικός συντελεστής ορίζεται στα 0,295 Cd. Να σημειωθεί πως οι επιλογές στις ζάντες ξεκινούν από τις 17 ίντσες και φτάνουν έως και τις 20 ίντσες.
Καμπίνα που θυμίζει τα ηλεκτρικά της μάρκας
Στην καμπίνα η VW έχει εγκαταστήσει στη μέση του ταμπλό μία μεγάλη οθόνη αφής τύπου τάμπλετ 12,9 ή 15 ιντσών ανάλογα την έκδοση. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών με τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις, το πολυλειτουργικό τιμόνι και ένα περιστροφικό χειριστήριο με ενσωματωμένη οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, είναι κάποια από τα στοιχεία του εσωτερικού του νέου Tiguan. Το πορτμπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει 652 λίτρα, χώρος που μειώνεται στα 490 λίτρα στις PHEV εκδόσεις.
Κινητήρες βενζίνης - diesel και PHEV
Σε ότι αφορά τα κινητήρα σύνολα, το νέο Tiguan θα προσφέρεται με δύο plug-in υβριδικές επιλογές, με ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων χάρη σε μία μπαταρία 19,7 kWh. Αμφότερες αποτελούνται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με την πρώτη να προσφέρει 204 ίππους και τη δεύτερη 272. Και οι δύο στέλνουν την κίνηση στους μπροστά τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου DSG κιβωτίου ταχυτήτων.
Από εκεί και έπειτα, συναντούμε στη γκάμα κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και diesel), οι οποίοι συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Στη βενζίνη ο 1,5 λίτρων eTSI διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, απενεργοποίηση κυλίνδρων και 20 ίππους υποβοήθηση από το 48βολτο σύστημα. Οι εκδόσεις που θα βρουν οι αγοραστές είναι δύο, 130 και 150 ίππων. Η κίνηση κατευθύνεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Οι τετρακίνητες επιλογές βενζίνης θα προσφέρονται με 2λιτρο μοτέρ, όπου και πάλι θα υπάρχουν δύο εκδόσεις 204 και 265 ίππων. Τέλος στο diesel, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα είναι προσθιοκίνητη με 150 ίππους, ενώ η δεύτερη τετρακίνητη με 193 ίππους.
Από 36.600 ευρώ στη Γερμανία
Το νέο Volkswagen Tiguan θα προσφερθεί στη Γερμανία από 36.600 ευρώ στη βασική έκδοση με τον 1,5 eTSI (130 PS), με την κορυφαία PHEV των 272 ίππων να ξεκινά από περίπου 57.000 ευρώ.