autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μπορεί να μην είναι Fiesta ST αλλά μοιάζει πολύ με αυτό!

Test: Ford Fiesta 125 PS ST-Line

7/3/2017

Η έκδοση ST-Line του Fiesta αποτελεί την πιο κοντινή στο κορυφαίο ST έκδοση, σε εμφάνιση και χαρακτήρα.

Το Fiesta πάντα είχε σπορ έκδοση στην γκάμα του, εκτός από το ST, που όριζε το «απόλυτο» Fiesta, από πλευράς επιδόσεων. Στην τελευταία του γενιά, το ρόλο αυτής της έκδοσης έρχεται να «παίξει» η ST-Line, η οποία με τις κατάλληλες επεμβάσεις σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο αλλά και με τον ικανό 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων, αποτελεί μια πληρέστατη και ικανότατη πρόταση για «νεανικά» πορτοφόλια και ορέξεις. 
 
Σχεδίαση
Από πλευράς σχεδίασης, το Fiesta ST-Line, προβάλλει άμεσα τον σπορ προσανατολισμό του μέσω των λεπτομερειών του αισθητικού κιτ αυτής της έκδοσης. Πιο συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει νέα εμπρόσθια γρίλια, νέο προφυλακτήρα με μαύρα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και σπόιλερ στο κάτω μέρος του, ενώ οι διαφορές συμπληρώνονται από τις 16ιντσών ζάντες και την μεγάλη πίσω αεροτομή, στα πρότυπα του ST. 

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του το Fiesta ST-Line είναι αρκετά πιο σπορ σε εικόνα από τις απλές εκδόσεις του Fiesta προσεγγίζοντας και εκεί το ST ενσωματώνοντας κάποιες από τις λεπτομέρειές του. Η μαύρη επένδυση της οροφής και ο μουντός χρωματικά διάκοσμος αποτελεί το βασικότερο χαρακτηριστικό αυτής της εικόνας. Οι κόκκινες ραφές στα γκρι-μαύρα καθίσματα τονίζουν με τη σειρά τους τον σπορ διάκοσμο προσφέροντας παράλληλα καλή στήριξη στα σώματα, ενώ το σπορ τιμόνι, ο επιλογέας και τα αλουμινένια πεντάλ συμπληρώνουν τον πιο δυναμικό προσανατολισμό αυτού του Fiesta.  
 
Κινητήρας
Ο EcoBoost 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας της Ford με την απόδοση των 125 ίππων αποδεικνύεται κατάλληλος κινητήρας για αυτή την έκδοση, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομικό προφίλ, επιτρέπει με την λειτουργία και την απόδοσή του στο Fiesta να εκφράσει τον σπορ προσανατολισμό του, ενώ έχει θετικό τράβηγμα και επάρκεια ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Θα το προτιμούσαμε ωστόσο με 6τάχυτο κιβώτιο σε αυτή την έκδοση.
 
Οδηγώντας
Το «απλό» Fiesta ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά. Το ST-Line επιβεβαιώνει τον κανόνα, προσφέροντας ακόμη πιο σπορ οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση έχει σφίξει σε ρύθμιση και έχει «κατεβάσει» το αμάξωμα κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Έτσι, το Fiesta ST-Line στρίβει πιο αποτελεσματικά και ενίοτε πιο θεαματικά με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το άμεσο τιμόνι. Η ανάρτηση δεν κουράζει παρά το γεγονός ότι είναι σφιχτή, ωστόσο χαμηλού προφίλ (45άρια) ελαστικά τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα εις βάρος της άνεσης των «απλών» εκδόσεων του Fiesta.
 
Συμπέρασμα
Το Fiesta σε αυτή την έκδοση προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει ο νεαρός ενθουσιώδης οδηγός και όχι μόνο. Θα τον καλύψει σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο, ενώ και ο κινητήρας έχει την απαραίτητη ζωντάνια για να τον μυήσει στα μυστικά της γρήγορης οδήγησης. Η χαμηλή του κατανάλωση και η τιμή του (από 15.046 ευρώ το τρίθυρο) έρχονται να συμπληρώσουν το πολύ καλό του προφίλ.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις