autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Test: Nissan Qashqai 1,2 λτ. 135 PS

Διαβάστηκε από 7804 αναγνώστες - 9/3/2017

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan πρωτοπορεί και αναβαθμίζει τον 1,2 βενζινοκινητήρα του Qashqai στους 135 ίππους.

Η αναβάθμιση αυτή αφορά όχι μόνο όσους αγοράζουν καινούργιο, αλλά και τους ήδη κατόχους Qashqai. Το κόστος αυτής της αναβάθμισης είναι 500 ευρώ, γίνεται σε λιγότερο από 1 ώρα από τους έμπειρους μηχανικούς της εταιρείας και το κυριότερο, συνοδεύεται με εγγύηση καλής λειτουργίας. Ακούγεται δελεαστικό. Ας το δούμε στην πράξη.
 
Σχεδίαση-Εσωτερικό
Η αναβάθμιση αφορά μόνο στον κινητήρα του Qashqai. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχουν αλλαγές ή διαφοροποιήσεις σε σχεδίαση ή στο εσωτερικό. Η δυναμική σχεδίαση του Qashqai, που παρουσιάστηκε αρχές του 2014, δείχνει αρκετά φρέσκια και αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά με απόλυτη επιτυχία, όντας το best seller ανάμεσα όχι μόνο στα crossovers/SUV, αλλά και στα οικογενειακά μοντέλα. Αντίστοιχα, ούτε στο εσωτερικό έχουμε καμιά διαφορά. Είναι μοντέρνο σχεδιαστικά, πολύ καλό ποιοτικά και πρακτικό εργονομικά, με άνετους χώρους για 5 ενήλικες και 430 λίτρα χώρο αποσκευών.
 
Κινητήρας
Να το κάνω; Η απάντηση σε αυτήν ερώτηση είναι όλη η ουσία. Με το κιτ αναβάθμισης αυξάνεται η ιπποδύναμη κατά 20 ίππους, που αποδίδεται τώρα στις 5.100 σ.α.λ., (από τις 4.500 σ.α.λ.), και η ροπή κατά 15 Nm, που αποδίδεται στις 3.800 σ.α.λ., (από τις 2.000 σ.α.λ.).  Στην αύξηση της ροπής δόθηκε ιδιαίτερη σημασία ώστε να μην αλλοιώνει την γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα. Εξάλλου, δεν έχει νόημα να κερδίσεις σε κάποιες στροφές λίγα άλογα ή Nm, και να χάσεις από τη συνολική εικόνα λειτουργίας του κινητήρα. Στην πράξη τώρα, ο κινητήρας δείχνει πιο «ζωντανός», ειδικά μετά τις 2.000 σ.α.λ., χωρίς κραδασμούς ή θορύβους, ενώ διατηρεί την γραμμικότητα του. Είναι μια πολύ καλή πρόταση για όσους ήθελαν λίγο γκάζι παραπάνω, ειδικά σε ταξίδι και μεταφέροντας οικογενειακά, ή μη, βάρη. Αναφορικά με την κατανάλωση, κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση ήταν 7,6 λτ./100 χλμ. τιμή που κρίνεται ικανοποιητική.
 
Οδηγώντας 
Το Qashqai είναι ευχάριστο αυτοκίνητο στην οδήγηση, ξεχωρίζει για την άνεση και την ποιότητα κύλισης, με την έκδοση των 135 ίππων να μην ξεφεύγει από τον κανόνα αυτό. Η αποτελεσματική λειτουργία της ανάρτησης εξαλείφει σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και περιορίζει την κλίση του αμαξώματος στις στροφές. Η αυξημένη ιπποδύναμη γίνεται αισθητή στην έξοδο της στροφής, όπου προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση, χωρίς όμως να επηρεάζεται η πρόσφυση και η οδική συμπεριφορά.  
 
Συμπέρασμα
Να το κάνω, λοιπόν; Να το κάνεις, λέμε εμείς. Το Nissan Qashqai, χάρη στην  δελεαστική εμπορική πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας, έχει τιμή εκκίνησης στα 18.990 ευρώ και με το κιτ αναβάθμισης, η τιμή γίνεται 19.490 ευρώ, άκρως ανταγωνιστική για την κατηγορία. Για τους ήδη κατόχους Qashqai είναι αρκετά δελεαστικό, αφού εκτός των άλλων υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις