Ford Ranger Raptor: Ένα πολιτισμένο οff-road θηρίο
Διαβάστηκε από 7303 αναγνώστες - 4/7/2023
Το όνομα του παραπέμπει σε πρωτόγονο θηρίο και συμπεριφέρεται ακριβώς σαν τέτοιο. Το Ford Ranger Raptor είναι ένα πολύ ιδιαίτερο pick-up, αφού είναι ισχυρό, ροπάτο και γρήγορο. Με απλά λόγια είναι ένα εργαλείο που μπορεί να προσφέρει ατελείωτη off-road διασκέδαση.
Ford Ranger Raptor: Ένα off-road εργαλείο διασκέδασης
Η λέξη Raptor, η οποία προέρχεται από το λατινικό raptare και σημαίνει αρπάζω με βία -σέρνω μακριά, χρησιμοποιείται συχνά για τρομερούς δεινόσαυρους, μαχητικά αεροπλάνα, πυραύλους και αντίστοιχα πράγματα, υποδηλώνοντας κάτι το θηριώδες. Κάπως έτσι σκέφτηκε και η Ford που το διάλεξε για την πιο ισχυρή κι άγρια έκδοση του νέου Ranger, το οποίο πραγματικά «χτυπάει» από χιλιόμετρα μακριά.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σκληροπυρηνική και επιβλητική εμφάνιση για το Ford Ranger Raptor
Τολμηρό, αιχμηρό, με ένα μυώδες και επιβλητικό μπροστινό μέρος που ξεχωρίζει χάρη στα τεράστια γράμματα, τους φαρδείς θόλους των τροχών, την σε κοινή θέα ποδιά και τους ιδιαίτερους προβολείς, το Ford Ranger Raptor δύσκολα δεν θα το παρατηρήσεις στο δρόμο. Η δυναμική του εικόνα συμπληρώνεται από τη διπλή καμπίνα, τη μακριά καρότσα, την πίσω μπάρα και τονίζεται ακόμα περισσότερο από το πορτοκαλί χρώμα που αναδεικνύει κάθε πτυχή του θηριώδους μοντέλου.
H σκληροπυρηνική παρουσία του δεν τελειώνει στην εμφάνιση, αλλά συνεχίζεται με στοιχεία που χρειάζεται κάθε pick-up που σέβεται τον χαρακτήρα του. Μόνιμη τετρακίνηση, «αργά», διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός και πίσω άξονα (τα οποία κλειδώνουν ακόμα και ξεχωριστά), καθώς και τα ελαστικά παντός εδάφους 17 ιντσών (Goodrich Baja Champion), το προετοιμάζουν για όλες τις κακουχίες που μπορεί να το ρίξει ο ιδιοκτήτης. Μάλιστα για να μπορεί να αντέξει ακόμα και στα χειρότερα σενάρια, οι άνθρωποι της Ford τοποθέτησαν στην «κοιλιά του κτήνους» ένα εξαιρετικά στιβαρό προστατευτικό από χάλυβα πάχους 2,3 χιλιοστών.
Με αναρτήσεις Fox Racing Shox το Ford Ranger Raptor
Σε σύγκριση με το απλό Ranger, το κομμάτι της ανάρτησης έχει βελτιωθεί με αξιοσημείωτα περίτεχνο τρόπο. Μπροστά υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση κα πίσω ο τυπικός άκαμπτος άξονας, ο οποίος όμως εφοδιάζεται με σπειροειδή ελατήρια αντί για τα συνήθη φυλλοειδή ελατήρια, με τους λάτρεις των off-road διαδρομών να εκστασιάζονται στη θέα των πανίσχυρων προσαρμοστικών αμορτισέρ της Fox Racing Shox. Επίσης η απόσταση από το έδαφος έχει ανέβει στα 26,5 εκ. ενώ η διαδρομή της ανάρτησης αγγίζει τα 265 χλστ μπροστά και τα 290 χλστ. πίσω, νούμερα αρκετά γενναιόδωρα και ικανά να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο ακόμα και στα πιο κακοτράχαλα μέρη.