autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα του Ομίλου VW για τα μικρά αυτοκίνητα MQB A0, το νέο Polo εμφανίζεται ελαφρώς εκσυγχρονισμένο σε αισθητική, χωρίς φυσικά να φεύγει από το «οικογενειακό look» που έχουν όλα τα μοντέλα της μάρκας.

Για πρώτη φορά το Polo θα διατεθεί και στην Ελλάδα με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης- φυσικού αερίου, με την χρήση του 1.0 TSI και σε αυτή την περίπτωση να κάνει εφικτή την απόδοση των 80 ίππων.

Ο εξοπλισμός του Polo 6ης γενιάς, ξεχωρίζει με την ενσωμάτωση του ψηφιακού πίνακα των οργάνων (σε κάποιες εκδόσεις εξοπλισμού) έτσι όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου VW.

Όλες οι αλλαγές του νέου Polo

23/6/2017

Μεγαλύτερο, με ασύρματη φόρτιση και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Δείτε τώρα όλες τις αλλαγές της νέας γενιάς του Γερμανικού μικρού.

 
Η νέα γενιά του VW Polo αναμένεται στη χώρα μας προς τα τέλη του έτους αλλά με τα στοιχεία που έχουμε μέχρι στιγμής, βλέπουμε πως έχει πολλές και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για να μας τραβήξει την προσοχή.
 
  • Είναι 8 πόντους μακρύτερο
  • 7 εκατοστά πιο πλατύ
  • 9,4 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο
  • 71 λίτρα μεγαλύτερος χώρος αποσκευών
  • Φορτίζεις ασύρματα το κινητό σου
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων
  • Φρενάρει μόνο του και κρατάει τις αποστάσεις στο δρόμο
  • Φυσικό αέριο για πρώτη φορά στο Polo
  • Δίλιτρο GTI με 200 άλογα
  • Νέα πλατφόρμα MQB A0
 
Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα του Ομίλου VW για τα μικρά αυτοκίνητα MQB A0, το νέο Polo εμφανίζεται ελαφρώς εκσυγχρονισμένο σε αισθητική, χωρίς φυσικά να φεύγει από το «οικογενειακό look» που έχουν όλα τα μοντέλα της μάρκας. Αυτό σημαίνει πως λεπτομέρειες όπως είναι τα νεύρα στο καπό και οι αναλογίες των πλευρικών παραθύρων σε σχέση με το μέγεθος των θυρών, είναι κάτι που «ακολουθεί» και στο Polo τους κανόνες σχεδίασης των υπόλοιπων μοντέλων της VW. Χαρακτηριστική είναι και η «γραμμή» που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου στο εμπρός μέρος, με τη μεσαία γρίλια της μάσκας να «συνδέεται» με τα φώτα ημέρας.
Από εκεί και πέρα, το κατά 8,1 –για να είμαστε ακριβείς- μεγαλύτερο μήκος του και κυρίως το αυξημένο κατά 9,4 εκατοστά μεταξόνιο, ορίζουν πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Για τις τελευταίες, η βελτίωση του χώρου κατά 71 λίτρα, είναι μια πολύ μεγάλη αύξηση που τη φέρνει ανάμεσα στους κορυφαίους χώρους αποσκευών της κατηγορίας σε χωρητικότητα με 351 λίτρα.
Οι κινητήρες είναι το επόμενο μεγάλο νέο του Polo, με την απόδοση να ξεκινά από τους 75 (με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη MPI) ίππους και να καταλήγει στους 200 του GTi. Για πρώτη φορά το Polo θα διατεθεί και στην Ελλάδα με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης- φυσικού αερίου, με την χρήση του 1.0 TSI και σε αυτή την περίπτωση να κάνει εφικτή την απόδοση των 80 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας θα εφοδιάζει το Polo σε δύο εκδόσεις, με 95 και 115 ίππους. Μετά, τη σκυτάλη της απόδοσης παίρνει ο 1.500άρης με 150 ίππους και στην κορυφαία έκδοση GTi, θα έχουμε –για πρώτη φορά στο Polo- το δίλιτρο σύνολο με τους 200 ίππους.
Ο εξοπλισμός του Polo 6ης γενιάς, ξεχωρίζει με την ενσωμάτωση του ψηφιακού πίνακα των οργάνων (σε κάποιες εκδόσεις εξοπλισμού) έτσι όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου VW. Πρώτη φορά για το Polo αλλά και πρώτη για την κατηγορία γενικότερα, βλέπουμε και το σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου στη βάση την κεντρικής κονσόλας. Μεταφορά από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας, είναι και η ενσωμάτωση των συστημάτων διατήρησης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα κατά τη διάρκεια της χρήσης του cruise control αλλά και του αυτόματου φρεναρίσματος όταν υπάρξει εμπόδιο και ο οδηγός για κάποιο λόγο αργήσει να αντιδράσει. Όλα τα παραπάνω, αναμένουμε να τα δούμε από κοντά, προς τα τέλη του 2017, όταν το Polo θα έρθει στην Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις