Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: BMW X3 M και X4 M – Το Βαρύ Πυροβολικό

20/2/2019

Sport και δυναμικό παρουσιαστικό, με το γνωστό πολυτελές ύφος και τις εκρηκτικές επιδόσεις. Ένα φλεγόμενο μείγμα για λίγους!

H BMW ρίχνει στην αρένα των SUV τα δύο πιο πρόσφατα μοντέλα της, δηλαδή το X3 M και το X4 M, δεν δείχνει να αρκείται όμως σε αυτό, καθώς εκτός από τα «κανονικά» Μ μοντέλα διαθέτει αυτά και στις εκδόσεις Competition με την ιπποδύναμη αυτών να ανέρχεται στα 510 άλογα. Σαν να λέμε δηλαδή 2Χ2.

Αρκετά με τα μαθηματικά όμως, καθώς ήρθε η ώρα να εντρυφήσουμε σε ένα εκ των κύριων χαρακτηριστικών αυτών των τόσο ιδιαίτερων μοντέλων, το οποίο και δεν είναι άλλο από τις επιδόσεις: το X3 M Competition αποδίδει 510 ίππους, ενώ το «κουπέ» X4 αποδίδει 480, τη στιγμή που η μέγιστη ροπή μπορεί του τελευταίου μπορεί να ανέλθει στα 600 Nm. Η καρδιά και των δύο μοντέλων είναι ένα εντελώς νέο 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο, το οποίο θα το δούμε σύντομα και σε άλλα μοντέλα. Η τετρακίνηση ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και εν αντιθέσει με την M5 δεν απενεργοποιείται πλήρως. Η αλλαγή των σχέσεων είναι «υπόθεση» του γνωστού αυτόματου και ελαφρώς τροποποιημένου κιβωτίου των 8 σχέσεων.

Τα εν λόγω μοντέλα διαφοροποιούνται χάρη στον ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τις πολλές ακμές και τη μαύρη γρίλια, ενώ στο πίσω μέρος τον τόνο δίνουν ο επιθετικός διαχύτης και οι τέσσερις «πραγματικές» απολήξεις της εξάτμισης. Ανάλογη σπορ αισθητική συναντάμε και στο εσωτερικό. Τα σπορ καθίσματα με το χρωματικό κοντράστ κίτρινο- γκρι, το νέο τιμόνι Μ και τα μαύρα και αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία, προσδίδουν μια ιδιαίτερη και σπορ αύρα στο ούτως ή άλλως καλοφτιαγμένο και πολυτελές εσωτερικό.
Όπως και στις Μ5 και Μ2 Competition, έτσι και εδώ υπάρχουν στο τιμόνι κόκκινα πλήκτρα για τις ρυθμίσεις του αμαξώματος, ενώ κόκκινο είναι και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις