autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Παρουσιάστηκε το νέο Plug-In υβριδικό Mitsubishi Outlander
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρουσιάστηκε το νέο Plug-In υβριδικό Mitsubishi Outlander

Διαβάστηκε από 7551 αναγνώστες - 29/10/2021

Την επίσημη εμφάνιση του πραγματοποίησε το νέο Mitsubishi Outlander στην Plug-In υβριδική του έκδοση που φέρνει περισσότερη ισχύ, τεχνολογία, καθώς και μια σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του.

Η Mitsubishi είχε ήδη ουσιαστικά αποκαλύψει το νέο Plug-in υβριδικό Outlander πριν από λίγο καιρό, το οποίο δεν προκάλεσε και σημαντικές εκπλήξεις όσον αφορά το σχεδιασμό του. Ωστόσο, η Ιαπωνική μάρκα στην επίσημη εμφάνιση του δημοσίευσε τις νέες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της και  εντυπωσιακής ηλεκτρικής αυτονομίας των  87 χιλιομέτρων του SUV.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

87 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία


Η βασική αναβάθμιση που φέρνει το νέο Plug-In υβριδικό μοντέλο αφορά την μπαταρία των 20 kW που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για 87 χιλιόμετρα, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από τα 39 χιλιόμετρα του παλαιού πλέον μοντέλου που διέθετε μπαταρία 13,8 kWh. Επιπλέον, η συνδυαστική αυτονομία του νέου Outlander PHEV έχει αυξηθεί χάρη σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου. Η Mitsubishi δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα ακριβή στοιχεία ισχύος και ροπής, αλλά ούτε και τον τύπο του βενζινοκινητήρα. Εικάζεται ωστόσο πως θα είναι ο ίδιος τετρακύλινδρος 2,4 λίτρων που υπάρχει και στο απερχόμενο Outlander PHEV. Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε επτά λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Normal, Armac, Gravel, Snow, Mud, Eco και Power, ενώ είναι δυνατή και η κίνηση με το ένα πεντάλ χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Μία άλλη σημαντική βελτίωση του νέου Outlander PHEV είναι το εξελιγμένο σύστημα Super-All Wheel Control (S-AWC) που διαχειρίζεται την κατανομή της ισχύος και στους δύο άξονες, σε συνδυασμό με το νέο σύστημα torque vectoring, Active Yaw Control (AYC) για τους πίσω τροχούς.
 

Η PHEV έκδοση δεν διαφέρει σχεδιαστικά από το μη υβριδικό μοντέλο

Αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση, η εταιρεία είχε δημοσιεύσει τις εικόνες του μοντέλου παρελθοντικά. Όπως μπορούμε να δούμε η υβριδική έκδοση του νέου Outlander ακολουθεί πιστά τον σχεδιασμό του τυπικού μοντέλου. Φυσικά μία διαφορά είναι η επιπλέον θύρα για τη φόρτιση, ενώ ξεχωρίζει και από τη μαύρη οροφή που δημιουργεί διχρωμία και αντίθεση με το λευκό σώμα.
 

Ελάχιστες διαφορές στον πίνακα οργάνων

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ελαφρώς διαφορετικός, καθώς διαθέτει ένα ειδικό τμήμα που πληροφορεί τον οδηγό για τον ηλεκτροκινητήρα και την κατάσταση της μπαταρίας. Παρούσα είναι και η οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα infotainment. Εκτός από τις σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και το επίπεδο τεχνολογίας, η καμπίνα έχει το πλεονέκτημα ότι παρέχει διάταξη τριών σειρών καθισμάτων, η οποία δεν ήταν διαθέσιμη στο Plug-In υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Τέλος, μιλώντας για τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού πρέπει να σταθούμε στο σύστημα MI-PILOT που συνδυάζει τα Adaptive Cruise Control (ACC) και Lane Keep Assist (LKA), ενώ προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας ή τις πληροφορίες που προέρχονται από το σύστημα πλοήγησης. Μπορεί επίσης να ξεκινήσει αυτόματα το όχημα μετά από 30 δευτερόλεπτα ακινητοποίησης στην κυκλοφορία.
  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε