Νέα ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων προχωρώντας σε περισσότερες διευκρινίσεις για το περιβαλλοντικό τέλος των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Οι επεξηγήσεις του ΣΕΑΑ
Ο ΣΕΑΑ σχετικά με την τελευταία τροποποίηση αναφέρει ότι συνέβη εφόσον παρήλθαν δύο έτη και οι προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5B είναι πλέον παλαιότερες κατά 4 κλάσεις από την ισχύουσα σήμερα Euro 6D. Όπως δηλαδή έγινε και το 2020 που ίσχυε η Euro 6C, με την εφαρμογή Τέλους στη Euro 5A.
Τώρα πια, το Περιβαλλοντικό Τέλος των 1.000 ευρώ που ίσχυε για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα Εuro 5a, επεκτείνεται και για τα οχήματα προδιαγραφών ρύπων Εuro 5b. Από το νέο περιβαλλοντικό «χαράτσι», δεν γλιτώνουν ούτε τα φορτηγά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους. Η υφιστάμενη νομοθεσία προέβλεπε την επιβολή έκτακτου περιβαλλοντικού τέλους, που έφτανε τις 3.000 ευρώ για τα ΙΧ και φορτηγά τεχνολογίας Εuro 4, ενώ 1.000 ευρώ αντίστοιχα για τα οχήματα Euro 5a.
Για το συγκεκριμένο λόγο, η εισαγωγή των οχημάτων Εuro 5b δυσκολεύει ακόμα περισσότερο όντας ασύμφορη αν αναλογιστεί κανείς τα ελληνικά δεδομένα. Η νέα νομοθεσία αποτελεί ένα αντικίνητρο για την αγορά παλαιότερων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, στα πλαίσια της στρατηγικής της κυβέρνησης για ανανέωση του γερασμένου στόλου οχημάτων.
Ο ΣΕΑΑ ξεκαθαρίζει την κατάσταση!
Εδώ και δύο χρόνια ισχύει το Περιβαλλοντικό Τέλος.
Εξαιτίας του μειώθηκε κατά 4 χρόνια η ηλικία των εισαγόμενων μεταχειρισμένων.
Τέλος και στην παλαιότερη πλέον τεχνολογία Εuro 5B.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, το σκέφτεσαι ακόμα για μεταχειρισμένο εισαγωγής;