Peugeot 208: Το μικρό με τη μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας
Έχει εντυπωσιακό design και ποιοτικά πλαστικά που είναι μαλακά στην αφή.
Κορυφαία επίδοση σε αίσθηση πολυτέλειας, 80% όταν ο Μ.Ο του ανταγωνισμού είναι κάτω από 70%.
Εκτός από ποιοτική, η καμπίνα έχει και έντονο τεχνολογικό «αέρα».
Είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, mild hybrid αλλά και ως ηλεκτρικό.
Έχει εντυπωσιακό design και ποιοτικά πλαστικά που είναι μαλακά στην αφή
Με τις τιμές των αυτοκινήτων να αυξάνονται συνέχεια, μεγαλώνουν αντίστοιχα και οι απαιτήσεις που έχουμε. Πλέον ο όρος «αίσθηση πολυτέλειας» δεν ανήκει σε μεγάλα sedans, αλλά πρέπει να αξιολογηθεί και σε αυτοκίνητα χαμηλότερων κατηγοριών, όπως τα μικρά πόλης. Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των μοντέλων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα, το μικρό με τη υψηλότερη αίσθηση πολυτέλειας είναι το Peugeot 208, επιβεβαιώνοντας πως το «άλμα» ποιότητας που έχει κάνει η γαλλική εταιρεία τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλο.
Το Peugeot 208 έχει σχεδιασμό που εντυπωσιάζει, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην καμπίνα του, με τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων πίσω από το μικρό τιμόνι και το συνολικό φουτουριστικό design να κλέβουν την προσοχή.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά στην αφή και έχουν ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα, ενώ η συναρμογή είναι στιβαρή, εξαλείφοντας τις πιθανότητες δημιουργίας τριγμών στο μέλλον.
Κορυφαία επίδοση σε αίσθηση πολυτέλειας, 80% όταν ο Μ.Ο του ανταγωνισμού είναι κάτω από 70%
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις μας, το Peugeot 208 στον τομέα της αίσθησης πολυτέλειας βαθμολογείται με 80 στα 100, ένας αριθμός που είναι ο υψηλότερος της κατηγορίας. Από τα 32 συνολικά μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει, η χειρότερη αξιολόγηση στο συγκεκριμένο κριτήριο είναι το 60%, με τον μέσο όρο της κατηγορίας να είναι το 69%.
Στον πίνακα που ακολουθεί θα δείτε τα 5 καλύτερα και τα 5 χειρότερα μοντέλα όσον αφορά στην αίσθηση πολυτέλειας.
Μάρκα/Μοντέλο | Αισθηση πολυτέλειας |
---|---|
PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps | 80 |
RENAULT CLIO 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 75 |
VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 75 |
MG MG3 HYBRID+ 194ps | 75 |
TOYOTA YARIS 1.5L 125 PS 125ps | 73 |
HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 65 |
MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps | 65 |
SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 65 |
SUZUKI SWIFT 1.2 Hybrid 82 PS 2WD 82ps | 65 |
DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 60 |
Εκτός από ποιοτική, η καμπίνα έχει και έντονο τεχνολογικό «αέρα»
Το εσωτερικό του Peugeot 208 είναι όπως αναφέραμε ιδιαίτερα ποιοτικό. Ωστόσο οι Γάλλοι έχουν δώσει έμφαση και στον τεχνολογικό εξοπλισμό του μοντέλου, ιδιαίτερα με την πρόσφατη ανανέωση του οχήματος.
Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκουμε έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών (από τη βασική έκδοση), η οποία έχει υψηλή ευκρίνεια και άμεση απόκριση. Από τη δεύτερη εξοπλιστική έκδοση και έπειτα, ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός 10 ιντσών, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την τεχνολογική «αύρα» του αυτοκινήτου.
Οι φυσικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου που βρίσκονται χαμηλότερα είναι όμορφοι στην εμφάνιση και έχουν ικανοποιητική αίσθηση όταν πιέζονται, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν πρακτικότητα.
Είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, mild hybrid αλλά και ως ηλεκτρικό
Το Peugeot 208 είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων, προκειμένου να καλύψει κάθε πιθανή ανάγκη αγοραστή. Η εισαγωγική έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.200αρη PureTech κινητήρα βενζίνης με απόδοση 75 άλογα, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Αμέσως μετά βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ στην παραλλαγή των 100 ίππων, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι επίσης χειροκίνητο, αλλά με 6 σχέσεις.
Με την πρόσφατη ανανέωση, το Peugeot 208 ασπάστηκε τον υβριδισμό και είναι διαθέσιμο σε 2 mild hybrid εκδόσεις, αμφότερες με βάση τον 1.200αρη PureTech βενζινοκινητήρα, με απόδοση 100 και 136 άλογα και αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Αξίζει να αναφέρουμε πως σε αντίθεση με την πλειοψηφία των mild hybrid οχημάτων, το 208 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων.
Όσοι αναζητούν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο θα βρουν το Peugeot e-208, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 156 άλογα και εξελιγμένη σε σχέση με το παρελθόν μπαταρία.
Κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του ανανεωμένου ήπια υβριδικού Peugeot 208, ενώ εδώ θα διαβάστε τη δοκιμή του ηλεκτρικού Peugeot e-208.
Σχολιάστε |