Peugeot 3008: Πόσο καλύτερο έγινε μετά το Facelift;
Με ανανεωμένη εμφάνιση, νέα χρώματα, premium στοιχεία, περισσότερη τεχνολογία κι αναβαθμισμένο εσωτερικό, το Peugeot 3008 μετά το facelift δείχνει τους «κυνόδοντες» του και πλέον διαθέτει όλα τα φόντα για να κερδίσει ακόμα και premium ανταγωνιστές.
Peugeot 3008: Πατάει σε premium μονοπάτια
Το 3008 δεν είναι ένα τυχαίο μοντέλο! Eίναι το μοντέλο που η Peugeot μας έδειξε πριν λίγα χρόνια τη νέα της ταυτότητα. Τώρα στη 2η γενιά του, δεν μας συστήνεται, αλλά επιβεβαιώνει γιατί είναι ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας. Πλέον συγκρίνεται άνετα με την Γερμανική σχολή των Premium αυτοκίνητων και ακόμα πιο ψηλά. Και αν τώρα μας φαντάζει φυσιολογικό, πράγμα που επιβραβεύει τα βήματα που έχει κάνει η Peugeot, πριν λίγα χρόνια δεν θα μπορούσε να γίνει μια τέτοια είδους σύγκριση και σίγουρα δεν θα είχε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Το Peugeot 3008 είναι ένα «λιοντάρι» υψηλών πτήσεων.
Εμφάνιση: Μοναδική σχεδίαση με χαρακτηριστικά που μένουν στο μυαλό
Οι σχεδιαστές της Peugeot έχουν χαρίσει στα μοντέλα της στοιχεία που τα κάνουν να ξεχωρίζουν στο δρόμο και να διαθέτουν τη δικιά τους φιλοσοφία. Έτσι και το 3008 μετά το τελευταίο facelift που δέχτηκε, απέκτησε τα χαρακτηριστικά εμπρός φώτα ημέρας που θυμίζουν κυνόδοντες και παραπέμπουν στο βασιλιά της ζούγκλας. Ταυτόχρονα μεγάλωσε εντυπωσιακά κι η μάσκα που δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται, προσφέροντας περισσότερο κύρος χωρίς όμως να χάνετε η αρμονία του συνόλου.
Η επιβλητική εικόνα του εμπρός προβόλου συμπληρώνεται από το τονισμένο καπό, το όποιο δένει απόλυτα με τις ρέουσες επιφάνειες, οι οποίες έρχονται σε ισορροπία με το πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με τους τρείς «όνυχες». Ο SUV χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται από τα περιμετρικά προστατευτικά και την απόσταση των 21,9 εκατοστών από το έδαφος, με τα διακοσμητικά στοιχεία να εκτοξεύουν την αίσθηση πολυτέλειας. Όσο αφορά τους τροχούς, το Peugeot 3008 έρχεται με ζάντες μοναδικής σχεδίασης που προσθέτουν δυναμισμό στο μοντέλο και φτάνουν μέχρι τις 19 ίντσες.
Σελ. 2 | Εσωτερικό: Οδηγοκεντρική σχεδίαση, premium χαρακτήρας |
Σελ. 3 | Κινητήρες: Από 130 μέχρι 300 ίππους και τετρακίνηση |
Σελ. 4 | Στο δρόμο: Ανετο, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και πληθώρα συστημάτων |
Σχολιάστε |