Κινητήρες: Από 130 μέχρι 300 ίππους και τετρακίνηση
Η γκάμα των κινητήρων του Peugeot 3008 μπορεί να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη κι απαίτηση. Στη βασική του έκδοση ξεκινάει με τον βραβευμένο 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα των 130 ίππων που συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων, με τη κίνηση να μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς. Το συγκεκριμένο μοτέρ κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.400 κιλών, με την κατανάλωση να μην ξεφεύγει από τα 8 λτ/100 χλμ. Στη συνέχεια συναντάμε τον 1.500αρη πετρελαιοκινητήρα, επίσης 130 ίππων, που έρχεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.Το συγκεκριμένο δίδυμο, αν και έχει αρκετά καλές επιδόσεις, το δυνατό του σημείο είναι η χαμηλή κατανάλωση που κυμαίνεται σε μεικτές συνθήκες στα 6,7 λτ/100 χλμ.
Έπειτα στο παιχνίδι μπαίνει το ρεύμα, με τα υβριδικά Plug-In σύνολα των 225 και 300 ίππων. Ειδικά στην κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητο, μιας και συνδυάζει 2 ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα (110 ίππους μπροστά, 112 ίππους πίσω) δημιουργώντας ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα, που εκτοξεύει το μοντέλο από το 0 στα 100χλμ/ώρα σε 5,3 δλ, ενώ ταυτόχρονα με φορτισμένες μπαταρίες η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 6 λτ/100χλμ.
Σελ. 1 | Peugeot 3008: Πόσο καλύτερο έγινε μετά το Facelift; |
Σελ. 2 | Εσωτερικό: Οδηγοκεντρική σχεδίαση, premium χαρακτήρας |
Σελ. 3 | Κινητήρες: Από 130 μέχρι 300 ίππους και τετρακίνηση |
Σελ. 4 | Στο δρόμο: Ανετο, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και πληθώρα συστημάτων |