autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Στο δρόμο: Ανετο, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και πληθώρα συστημάτων

Στο δρόμο: Ανετο, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και πληθώρα συστημάτων

Διαβάστηκε από 37982 αναγνώστες - 27/7/2022

Με όποιο κινητήρα κι αν έχει κάτω από το καπό του, το Peugeot 3008 παραμένει φιλικό στο δρόμο, προσφέροντας την άνεση που αναζητάνε οι επιβάτες από ένα SUV. Οι αναρτήσεις, ακόμα και στις πιο βαριές Plug-In εκδόσεις, δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα διατηρούν τις κλίσεις του αμαξώματος σε επίπεδα που δεν φοβίζουν τον οδηγό. Στις στροφές του επαρχιακού δρόμου θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια αν του το ζητήσεις, εμφανίζοντας τάσεις υποστροφής μόνο στο όριο.



Αν και σχετικά μεγάλο σε διαστάσεις, η καλή περιφερειακή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι προσφέρουν την απαραίτητη ευελιξία για κίνηση μέσα στην πόλη, με τους περιμετρικούς αισθητήρες να κάνουν εύκολη τη ζωή του οδηγού στα στενά περάσματα. Τέλος το Peugeot 3008 οπλίζεται με πλειάδα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης, όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με νυχτερινή λειτουργία.




Συμπέρασμα
Το Peugeot 3008 διαθέτει όλα τα στοιχεία, μερικά σε υπερθετικό βαθμό, που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο του σήμερα για να πρωταγωνιστήσει. Εμφάνιση, τεχνολογία, ποιότητα, χώροι κι οδηγική συμπεριφορά είναι μελετημένα και κατανεμημένα σε απόλυτη ισορροπία, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο που δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από τον ανταγωνισμό.
 

Πλέον τα βάζει με καθαρά premium εταιρίες και κερδίζει.
Εμφάνιση που δεν την ξεχνάς, εσωτερικό που χωράει τα πάντα.
Με πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει μέχρι και καθίσματα με μασάζ.
Φτάνει μέχρι τους 300 ίππους, βγαίνει και τετρακίνητο.
Πως σου φαίνεται το Peugeot 3008? Πιστεύεις θα καταφέρει να εδραιώσει τη θέση του ανάμεσα στους premium ανταγωνιστές του?

 

Σελ.
1
Peugeot 3008: Πόσο καλύτερο έγινε μετά το Facelift;
Σελ.
2
Εσωτερικό: Οδηγοκεντρική σχεδίαση, premium χαρακτήρας
Σελ.
3
Κινητήρες: Από 130 μέχρι 300 ίππους και τετρακίνηση
Σελ.
4
Στο δρόμο: Ανετο, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και πληθώρα συστημάτων