Peugeot 308 diesel: Είναι ιδανικό για «χιλιομετροφάγους»
Καίει μόνο 3,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, το καλύτερο στην κατηγορία ανεξαρτήτως καυσίμου.
Ιδανικό για μεγάλες αποστάσεις, κάνει 1.359 χλμ με 1 γέμισμα.
Είναι γρήγορο στην προσπέραση και έχει από τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας.
Έχει μεγάλη «αύρα» πολυτέλειας, πλούσιο βασικό εξοπλισμό και εντυπωσιακό design.
Καίει μόνο 3,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, το καλύτερο στην κατηγορία ανεξαρτήτως καυσίμου
Είναι γεγονός πως οι επιλογές σε καινούργια diesel αυτοκίνητα έχουν μειωθεί σημαντικά, κάτι που έχει αφήσει ένα κενό στους λάτρεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, ειδικά όσων διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις. Η Peugeot δεν έχει αφήσει το diesel να «πεθάνει», και διαθέτει το 308 σε πετρελαιοκίνητη έκδοση, η οποία έχει αρκετά θετικά σημεία. Ας τα δούμε αναλυτικά!
Ξεκινώντας από την κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο, το Peugeot 308 diesel που έχει τον BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, καίει μόλις 3,9 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι το χαμηλότερο στην κατηγορία, ανεξαρτήτως κινητήρα (βενζίνη, diesel, mild hybrid και plug-in hybrid), σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
Χαμηλή είναι και η μέση πραγματική κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε 5,7 λτ/100 χλμ.
Ιδανικό για μεγάλες αποστάσεις, κάνει 1.359 χλμ με 1 γέμισμα
Η χαμηλή κατανάλωση του πετρελαιοκίνητου Peugeot 308 το καθιστά έναν ιδανικό «δρομέα» μεγάλων αποστάσεων. Το ρεζερβουάρ καυσίμου του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 53 λίτρα, κάτι που σε συνδυασμό με τα 3,9 λτ/100 χλμ που καίει ο diesel κινητήρας σημαίνει πως με το αυτοκίνητο θα κάνετε ταξίδι 1.359 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα. Η συγκεκριμένη αυτονομία είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως καυσίμου.
Είναι γρήγορο στην προσπέραση και έχει από τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Εκτός από χαμηλή κατανάλωση, το πετρελαιοκίνητο Peugeot 308 προσφέρει καλές επιδόσεις. Για τη διαδικασία προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) χρειάζονται 7,6 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που είναι καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 36,4 μέτρα, μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στα μικρομεσαία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, και η καλύτερη ανάμεσα στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.
Έχει μεγάλη «αύρα» πολυτέλειας, πλούσιο βασικό εξοπλισμό και εντυπωσιακό design
Η καμπίνα του Peugeot 308 αποπνέει «αύρα» πολυτέλειας, αποτέλεσμα των υλικών υψηλής ποιότητας που έχουν χρησιμοποιηθεί. Οι επενδύσεις είναι μαλακές στην αφή, έχουν άκρως προσεγμένο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή, ενώ ο σχεδιασμός είναι ιδιαίτερα φουτουριστικός και μοντέρνος. Μάλιστα, το design του αυτοκινήτου απέσπασε βραβείο σχεδιασμού Red Dot, με τους κριτές να επαινούν τόσο το εξωτερικό, όσο και το εσωτερικό του Peugeot 308.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης του Peugeot 308 κρίνεται πλούσιος. Πίσω από το μικρό τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό συναντούμε την έγχρωμη οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών. Επιπλέον, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φώτα, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.