Η Peugeot έκανε το θαύμα της και σχεδίασε ένα πραγματικά εντυπωσιακό, κουπέ αμάξωμα. Το 508 σπάει όλα τα σχεδιαστικά πρωτόκολλα και τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, όσο ο οδηγός του, έχει άλλους 508 λόγους να χαμογελάει.
Μετά από την δοκιμή μας της βενζινοκίνητης έκδοσης του Peugeot 508, ήρθε η ώρα να διαπιστώσουμε πως τα πάει και η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του, με τον 1.500άρη κινητήρα και φυσικά το αυτόματο EAT8 κιβώτιο.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Επιβλητικό, κουπέ σεντάν για όλα τα γούστα
Μπορεί να αγγίζει τα 4.7 μ. αλλά πραγματικά, μακάρι να ήταν άλλο τόσο. Δεν χορταίνουμε την σχεδιαστική νέα γραμμή του 508, καθώς πλησιάζει αρκετά σε… supercar.
Πιο συγκεκριμένα, το μακρύ καπό, η κλασική μάσκα της εταιρίας αλλά και το χαμηλωμένο αμάξωμα κλέβουν τις πρώτες εντυπώσεις. Βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA, κερδίζοντας έτσι σε ακαμψία, χάνοντας βάρος και αυξάνοντας την άνεση με πολλαπλούς πίσω συνδέσμους. Στο πίσω μέρος, τα φώτα θυμίζουν αρκετά το μεγάλο 3008, ενώ τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο, τονίζοντας την δυναμική πολυτέλεια του 508.