autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

ΑΝΑΛΥΣΗ

Διαβάστηκε από 13428 αναγνώστες - 12/10/2020

Εσωτερικό: Premium σε όλα του, ακόμα και στις τεχνολογίες
Ο εσωτερικός διάκοσμος βασίστηκε πάνω στο τρίπτυχο, ποιότητα-τεχνολογίες-άνεση και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Τα πρώτα βλέμματα πέφτουν στον ψηφιακό και εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει μία οθόνη αφής 10 ιντσών που είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment. Ποιοτικά το Peugeot 508 είναι premium, με αρκετά μαλακά υλικά, κάρμπον επιφάνειες και άριστη συναρμογή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα αλλά και ο χειρισμός του clima, γίνονται μέσω επιφανειών αφής, ενώ στον τομέα των χώρων, μπορεί να φιλοξενήσει με μοναδική ευκολία  4 ενήλικες και τα 487 λτ. αποσκευών τους.



Κινητήρας – επιδόσεις: Ροπή στα ύψη, κατανάλωση στα τάρταρα
Το Peugeot 508 της δοκιμής, φοράει τον 1.500άρη turbodiesel κινητήρα, απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής. Ένα μηχανικό σύνολο που ταιριάζει πραγματικά γάντι στο αμάξι, καθώς έχει το απαραίτητο νεύρο, αλλά διατηρεί πάντα το οικονομικό του προφίλ. Με το πλήκτρο Drive Mode δίπλα στον επιλογέα, μπορείτε να επιλέξετε το προφίλ οδήγησης που επιθυμείτε, από Eco μέχρι και Sport, όσο το αυτόματο EAT8 κιβώτιο ακολουθεί πιστά τις οδηγίες σας. Στην πράξη το μοτέρ είναι εντυπωσιακά ήσυχο, με μηδενικό σχεδόν κροτάλισμα, ενώ έχει να δώσει από πολύ χαμηλά. Κρίνοντας και από τα νούμερα, με το 0-100 σε 10.1 δευτ. και κατανάλωση στα 5λτ.100χλμ. είναι εμφανής η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από όλο το team της Peugeot.

Οδική συμπεριφορά: Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-πριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Κατευθείαν θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ το αυτοκίνητο δεν ξεφεύγει εκατοστό από τη γραμμή που εσύ θα του ορίσεις. Η ποιότητα που σου προσφέρει στον δρόμο, μαζί με την άριστη ηχομόνωση σε προκαλεί να ταξιδεύεις για ώρες, ενώ η ανάρτηση θα κάνει εξαιρετική δουλειά σε κακοτεχνίες παρά την κάπως σφιχτή ρύθμιση της.  

Συμπέρασμα
Το Peugeot 508 και στρίβει και φρενάρει και «πατάει» όσο λίγα αυτοκίνητα, δείχνοντας ή μάλλον αποδεικνύοντας πως υπάρχει ακόμα ζωή σε αυτή την κατηγορία..  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει