Η BMW παρουσίασε τις ανανεωμένες Χ5 και Χ6, που έφτασαν πιο ισχυρές, πιο hi-tech, ενώ η PHEV έκδοση μπορεί να κινηθεί για περισσότερα χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια!
Στάνταρ η curved οθόνη για το infotainment
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα πιο σημαντικές. Σε όλες τις εκδόσεις οι X5 και X6 λαμβάνουν πλέον την πιο πρόσφατη κυρτή οθόνη για το σύστημα infotainment μεγέθους 14,9 ιντσών. Αυτή συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, συνθέτοντας ένα hi-tech σύνολο που δεσπόζει στο ταμπλό. Από κει και πέρα, ο παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων που βρίσκονταν στην κεντρική κονσόλα έχει αντικατασταθεί με ένα πιο σύγχρονο και σικάτο μπουτόν.
Με περισσότερη ισχύ οι Χ5 xDrive40i και X6 xDrive40i
Οι μεγαλύτερες αλλαγές ωστόσο έχουν γίνει στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων. Αξίζει να σημειωθεί πως η ήπια υβριδική τεχνολογία 48 βολτ βρίσκεται πλέον σε όλη την γκάμα και έρχεται με τη μορφή ενός ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένου στο νέο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport που καλύπτει όλη την γκάμα των εκδόσεων. Συγκεκριμένα, οι Χ5 xDrive40i και X6 xDrive40i με το νέο ήπια υβριδικό 6κύλινδρο σε σειρά τούρμπο κινητήρα 3,0 λίτρων έχουν πλέον μέγιστη ισχύ 380 ίππους, δηλαδή +47 άλογα σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, και μέγιστη ροπή 520 Nm, αυξημένη κατά 70 Nm. Αυτή μπορεί να αυξηθεί έως και στα 540 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.
Μεγαλύτερη αυτονομία για την PHEV X5 xDrive50e
Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται επίσης στην plug-in υβριδική, X5 xDrive50e, όπου σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα προσφέρουν συνολικά 490 άλογα και 700 Nm ροπής. Η X5 xDrive50e κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρική της αυτονομία είναι 94 - 110 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Η αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία έρχεται χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία των 29,5 kWh, που αντικατέστησε αυτή των 24 kWh. Από κει και πέρα, ο ήπια υβριδικός εξακύλινδρος εν σειρά diesel κινητήρας για τις BMW X5 xDrive30d και BMW X6 xDrive30d προσφέρει 298 ίππους και 670 Nm ροπής. Τέλος ο βενζινοκινητήρας V8 4,4 λίτρων επιταχύνει τη BMW X5 M60i xDrive και τη BMW X6 M60i xDrive από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, προσφέροντας 530 ίππους και 750 Nm ροπής.
Με περισσότερη τεχνολογία
Οι «βαυαροί» αναβάθμισαν και τη σουίτα των συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν βελτιωμένες δυνατότητες για το στάνταρ σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, το οποίο μπορεί πλέον να μειώσει επίσης τον κίνδυνο σύγκρουσης με ποδηλάτες, πεζούς ή την αντίθετη κυκλοφορία σε μία στροφή του δρόμου. Μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών, είναι η αυτόματη υποβοήθηση ορίου ταχύτητας, η προειδοποίηση εξόδου, η ενεργή πλοήγηση, ο έλεγχος ταχύτητας διαδρομής, η αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών (ανάλογα με την αγορά), ο βοηθός στάσης έκτακτης ανάγκης, ο βοηθός αλλαγής λωρίδας Lane Change Assistant και το Merging Assistant. Παράλληλα, το προαιρετικό Parking Assistant Professional επιτρέπει την αυτοματοποιημένη στάθμευση μέσα και έξω από χώρους, και πλήρεις ελιγμούς σε απόσταση έως και 200 μέτρων που μπορούν να ελέγχονται από το εξωτερικό του αυτοκινήτου μέσω της εφαρμογής My BMW App σε ένα Apple iPhone.
Τον Απρίλιο το λανσάρισμα
Τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στο Spartanburg στις ΗΠΑ, ενώ το παγκόσμιο
λανσάρισμά τους ξεκινά τον Απρίλιο του 2023.
Τα «βαυαρικά» SUV φρεσκαρίστηκαν.
Περισσότερα άλογα.
Curved οθόνη για το infotainment.
Μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία για την PHEV έκδοση.
Μικρές αλλαγές στο εξωτερικό.
Ποια θα προτιμούσες την Χ5 ή την Χ6;