Πίσω από τη μικρή κατηγορία τα B-SUV
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πίσω από τη μικρή κατηγορία τα B-SUV

13/1/2022

Οι πωλήσεις των μικρών SUV στην Ευρώπη έχουν σημειώσει τρομερή άνοδο, κοντράροντας στα ίσια αυτές της μικρής κατηγορίας και διεκδικώντας τα «σκήπτρα».

Μόνο 100.000 αυτοκίνητα είναι η ψαλίδα που χωρίζει τις πωλήσεις των μικρών SUV με αυτές των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Βάσει της JATO Dynamics, οι εντυπωσιακές αυξήσεις για μοντέλα όπως το κορυφαίο στην κατηγορία Peugeot 2008, ώθησαν τις πωλήσεις σε αύξηση της τάξεως του 13% στα 1,59 εκατομμύρια μέχρι και τον Οκτώβριο του 2021, ακολουθώντας από πίσω τα μικρά αυτοκίνητα στα 1,60 εκατομμύρια μετά από 10 μήνες. 

Περισσότερο κέρδος τα B-SUV από τα μικρά 

Τα μικρά SUV "πατάνε" σε παρόμοιες πλατφόρμες με τα μικρά αυτοκίνητα, ενώ χρησιμοποιήσουν μεγάλο μέρος της ίδιας τεχνολογίας, παρόλα αυτά οι αγοραστές πληρώνουν παραπάνω. Πιο αναλυτικά, η μέση τιμή των μικρών SUV που πωλήθηκαν το πρώτο 10μηνο του 2021 ήταν 26.366 ευρώ, σε σχέση με τα 20.699 ευρώ των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει η JATO

1η θέση το Peugeot 2008 

Στο Top10 των μικρών SUV για τον Οκτώβρη,την 1η θέση κατέχει το Peugeot 2008 με 160.766 πωλήσεις, ακολουθεί το VW T-Roc με 157.204 μονάδες και τρίτο το Renault Captur με 135.871. 

Κυριαρχία της βενζίνης 

Σχετικά με τους κινητήρες, η βενζίνη κυριάρχησε με 72% των πωλήσεων στην κατηγορία, ακολουθούμενη από το ντίζελ με 14%. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα κατέχουν το 5,1% των πωλήσεων μέχρι τον Οκτώβριο, μεγαλύτερο ποσοστό από το 3,4% του 2020. Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως τα ηλεκτρικά ξεπέρασαν σε ποσοστό και τα υβριδικά και Plug-in υβριδικά, καθώς και τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με υγραέριο (LPG). 

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Στον «σβέρκο» των μικρών κάθονται τα B-SUV! 
Μόνο 100.000 πωλήσεις χωρίζουν τις δύο κατηγορίες στην Ευρώπη. 
Πρώτο το Peugeot 2008 στην κατηγορία του. 
Η βενζίνη κυριάρχησε με 72% ποσοστό πωλήσεων. 
Τα ηλεκτρικά ξεπέρασαν υβριδικά, Plug-in και LPG. 
Εσύ τι επιλέγεις, μικρό ή B-SUV; 

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »