Το γεγονός ότι η M5 δοκιμαζόταν αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς αποκάλυψε στέλεχος της BMW. Γιατί έγινε τελικά τετρακίνητη;
Την παραδοχή ότι η Μ5 δοκιμαζόταν στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης ως πισωκίνητη εξέφρασε η BMW μέσω δηλώσεων υψηλόβαθμου στελέχους της.
Ο αντιπρόεδρος της BMW M, κ. Dirk Hacker δήλωσε ότι το πρώτο πρωτότυπο M5 γενιάς F90 ήταν στην πραγματικότητα πισωκίνητο, όμως στη συνέχεια αυτό άλλαξε γιατί ο αναβαθμισμένος twin-turbo 4,4 λτ. V8 κινητήρας παραήταν ισχυρός. Τα ακριβή του λόγια ήταν: « H κίνηση στους πίσω τροχούς ήταν η φυσική και ιστορική εξέλιξη για μας, μέχρι που διαπιστώσαμε ότι η M5 ήταν πολύ ισχυρή για να επιταχύνει αποκλειστικά με τους πίσω τροχούς. Η τετρακίνηση ήταν η μόνη επιλογή».
¶λλος ένας λόγος πάντως που η BMW υιοθέτησε το σύστημα αυτό ήταν ότι και οι ανταγωνιστές της Μercedes AMG E63 και Αudi RS6 εξοπλίζονται αποκλειστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Η ΒΜW M5 γενιάς F90 έχει απόδοση 600 άλογα χάρη στο 4,4 λτ. μοτέρ σε συνδυασμό με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δίνει την ικανότητα στο σεντάν να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόνο 3,4 δευτερόλεπτα.