Η Lexus θα παρουσιάσει φέτος ένα Plug-In υβριδικό μοντέλο και του χρόνου ένα ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η εταιρεία θεωρεί πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της θα ξεπερνούν αυτές των συμβατικών.
Η Lexus έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να παρουσιάσει 10 μοντέλα με ηλεκτρικούς κινητήρες μέχρι το 2025. Το πρώτο από αυτά θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο έτος, και θα είναι plug-in υβριδικό, όπως ανέφερε επίσημα η ιαπωνική εταιρεία.
Σύμφωνα με τη Lexus, το όχημα θα είναι ένα μοντέλο που θα απευθύνεται στη μαζική αγορά. Του χρόνου θα ακολουθήσει ένα ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι Ιάπωνες υπόσχονται πως η εμπειρία που έχουν αποκτήσει από τη μακροχρόνια ενασχόληση με τα υβριδικά οχήματα θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία «νέας αξίας και οδηγικής εμπειρίας, μοναδικής στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της Lexus».
Το αυτοκίνητο που θα γνωρίσουμε φέτος, ενδέχεται να είναι μία plug-in υβριδική έκδοση του crossover NX, το οποίο βασίζεται στην Toyota Corolla. Το δεύτερο, νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί ως βάση το concept LF-Z Electrified που παρουσιάστηκε το Μάρτιο και αποτελεί προοίμιο των σχεδιαστικών στοιχείων που θα διαθέτουν τα μελλοντικά EV μοντέλα της Lexus.
Όσον αφορά τον τομέα των μηχανικών συνόλων, οι μόνες επίσημες αναφορές που έχουν γίνει είναι ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα θα διαθέτουν την τεχνολογία DIRECT 4, με την οποία η ροπή του κινητήρα διανέμεται και στους 4 τροχούς. Η εταιρεία επεξηγεί πως το DIRECT 4 «συνδυάζει εξαιρετικά ακριβή έλεγχο των δυνάμεων κίνησης με συστήματα steer-by-wire, τα οποία βελτιώνουν σημαντικά τις αντιδράσεις του οχήματος». Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Lexus, είναι μία πιο δυναμική συμπεριφορά, η οποία «απευθύνεται και τις 5 αισθήσεις».
Αυτή τη στιγμή η Ιαπωνική μάρκα προσφέρει 9 εξηλεκτρισμένα μοντέλα σε περίπου 90 χώρες ανά τον κόσμο. Την περασμένη χρονιά, τα συγκεκριμένα οχήματα αποτελούσαν το 33% των παγκόσμιων πωλήσεων της Lexus. Από τον Απρίλιο του 2005, που παρουσιάστηκε το RX400h, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota έχει σημειώσει πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων.
Η εταιρεία θεωρεί πως μέχρι το 2030, οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της θα έχουν ξεπεράσει αυτές των οχημάτων με θερμικούς κινητήρες, και έχει ως απώτερο σκοπό το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050, όχι μόνο όσον αφορά τους παραγόμενους ρύπους των αυτοκινήτων, αλλά στο συνολικό κύκλο ζωής τους, δηλαδή την παραγωγή, την οδήγηση, καθώς και την ανακύκλωση αυτών.