Ποντάρει στο Jimny η Suzuki για αύξηση των πωλήσεων
5/10/2017
Στην αύξηση των πωλήσεων της στην ευρωπαϊκή αγορά στοχεύει η Suzuki, η οποία θέλει να διευρύνει τα νούμερά της μέσα στα επόμενα χρόνια, ποντάροντας και στο Jimny που έρχεται.
Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα οι άνθρωποι της μάρκας πιστεύουν ότι αν επικεντρωθούν κυρίως στην προσφορά μικρών και μίνι αυτοκινήτων στην κατηγορία των SUV, τότε θα καταφέρουν να πετύχουν το στόχο τους, έχοντας το δικό τους μερίδιο στην αγορά της «γηραιάς ηπείρου».
Η Suzuki πούλησε 245.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη το περασμένο έτος, αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί στο 1,2% του μεριδίου της αγοράς, ενώ σύμφωνα με το κλείσιμο του οικονομικού έτους οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20%.
Σε δηλώσεις του ο Takanori Suzuki, επικεφαλής της φίρμας για την Ευρώπη, τόνισε πως η εταιρεία έχει στοχεύσει να αυξήσει τις μονάδες που πουλάει στις 300.000, οι οποίες αντιστοιχούν στο 1,5 από το μερίδιο της αγοράς.
Μάλιστα για να επιτευχθεί αυτό οι Ιάπωνες θα συνεχίσουν να προσφέρουν στο κοινό κυρίως μικρά και μίνι SUV ποντάροντας αρκετά και στο Jimny , το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του αυτό το μήνα στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Takanori Suzuki επιβεβαίωσε πως η μάρκας ερευνά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία και θα αρχίσει να κατασκευάζει μελλοντικά.