Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στην έκθεση SEMA οι βελτιωτές της Gemballa παρουσιάζουν για δεύτερη φορά μια Porsche 911 Turbo με 828 ίππους, τώρα με φαρδύ body kit. Το GT Concept με τις επεκτάσεις στα φτερά, είναι κατά 30 χλστ. πιο φαρδύ μπροστά και κατά 50 χλστ. πίσω.

Η ουσία του οχήματος είναι η ξαναδουλεμένη εκδοχή του biturbo boxer κινητήρα των 3,8 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους και 710 Nm ροπής στην 911 Turbo. Οι μηχανικοί της Gemballa έφτασαν την ισχύ στους 828 ίππους και τη ροπή στα 952 Nm.

Το GT Concept κάνει το 0-100 σε μόλις 2,38 δλ., όντας έτσι περίπου 0,6 δλ. πιο γρήγορο από την 911 Turbo με το πακέτο Sport Chrono Package. Η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι πάνω από τα 360 χλμ./ώρα.

Ο πρωταγωνιστής δίχως αμφιβολία βρίσκεται πίσω και δεν είναι άλλος από την τεράστια carbon αεροτομή, ενώ μέρος του αεροδυναμικού πακέτου είναι οι νέοι προφυλακτήρες, οι πλευρικές ποδιές και ο carbon διαχύτης της εξάτμισης.

To Gemballa GT Concept των 828 ίππων

2/11/2017

Τι είναι το Gemballa GT Concept των 828 ίππων; Μία Porsche 911 Turbo πιο φαρδιά κατά 50 χλστ. και πιο ισχυρή κατά 288 άλογα, που κάνει το 0-100 σε 2,38 δλ. και που έχει τελική ταχύτητα πάνω από τα 360 χλμ./ώρα.

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που οι βελτιωτές της Gemballa μας παρουσίασαν μια Porsche 911 Turbo με 828 ίππους και στην έκθεση SEMA το κάνουν για δεύτερη φορά, τώρα με φαρδύ body kit. Λόγος γίνεται για το GT Concept με τις επεκτάσεις στα φτερά, που είναι κατά 30 χλστ. πιο φαρύ στον μπροστά άξονα και κατά 50 χλστ. στον πίσω.
 
Χάρη σε αυτό το «ξεχείλωμα», οι βελτιωτές από το Λέονμπεργκ της Γερμανίας, μπόρεσαν να βάλουν μεγαλύτερους σφυρήλατους τροχούς 21 ιντσών, ενώ προσέδωσαν στο μοντέλο μια πιο «κακιά» εμφάνιση. Ο πρωταγωνιστής δίχως αμφιβολία βρίσκεται πίσω και δεν είναι άλλος από την τεράστια carbon αεροτομή, ενώ μέρος του αεροδυναμικού πακέτου είναι οι νέοι προφυλακτήρες, οι πλευρικές ποδιές και ο carbon διαχύτης της εξάτμισης.
 
Η ουσία του οχήματος βέβαια δεν είναι άλλη από την ξαναδουλεμένη εκδοχή του biturbo boxer κινητήρα. Το σύνολο των 3,8 λίτρων αποδίδει στην stock μορφή του 540 ίππους και 710 Nm ροπής στην κανονική 911 Turbo. Οι μηχανικοί της Gemballa έκαναν τα μαγικά τους στο 6κύλινδρο μοτέρ, φτάνοντας την ισχύ στους 828 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η εντυπωσιακή ροπή των 952 Nm είναι διαθέσιμη από τις 5.200 σ.α.λ.
   
Κατόπιν όλων αυτών, το GT Concept κάνει το 0-100 σε μόλις 2,38 δλ., όντας έτσι περίπου 0,6 δλ. πιο γρήγορο από την 911 Turbo με το πακέτο Sport Chrono Package. Η εκδοχή της Gemballa χρειάζεται 7,5 δλ. για το 0-200 και 18,8 δλ. για το 0-300, ενώ επιταχύνει στο 100-200 σε 4,7 δλ. Από τα 200 στα 300 χλμ./ώρα πηγαίνει σε 11,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι πάνω από τα 360 χλμ./ώρα.
 
Κλείνοντας με το «χρώμα του χρήματος», αναφέροντας πως η Gemballa ζητά 25.450 ευρώ για το αεροδυναμικό πακέτο και άλλα 7.150 ευρώ για το συνδυασμό τροχών – ελαστικών. Η αεροτομή κοστίζει 3.880 ευρώ, ενώ όλα τα λεφτά είναι στην αναβάθμιση του κινητήρα, κάτι που κοστίζει 49.800 ευρώ. Αφού βέβαια έχει κάποιος αγοράσει πρώτα μια 911 Turbo, η οποία στη Γερμανία ξεκινάει από τα 176.930 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις