Πώς γίνεται να πουλήσεις ένα Focus RS του 2011 ακριβότερα από ότι ένα ολοκαίνουργιο 3ης γενιάς; Απλό, δεν το οδηγείς καθόλου, δεν του βγάζεις καν τα νάιλον από τα καθίσματα. Με άλλα λόγια, δεν το βλέπεις ως «αυτοκίνητο» αλλά ως «επένδυση»…
Πραγματικά δεν μπορούμε να καταλάβουμε πώς γίνεται να αγοράσεις ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και να μην το οδηγήσεις ποτέ. Αντιλαμβανόμαστε το επενδυτικό του πράγματος, αλλά και πάλι, η «αυτοσυγκράτηση» αυτή μας ξεπερνάει…
Όπως για παράδειγμα το Ford Focus RS που αγοράστηκε το 2011 και οδηγήθηκε για 29 χλμ., από τα οποία κάποια υπήρχαν ήδη στο οδόμετρο πριν την παράδοση. Βέβαια ο ιδιοκτήτης του είχε «πονηρούς» σκοπούς, καθώς το αυτοκίνητο πουλήθηκε το περασμένο Σάββατο σε δημοπρασία της Silverstone Auctions στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας.
Εκεί, λοιπόν, το RS άλλαξε χέρια αντί του ποσού των 43.875 λιρών (49.361 ευρώ), τη στιγμή που ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο 3ης γενιάς κοστίζει σήμερα στο Ην. Βασίλειο 32.265 λίρες (36.293 ευρώ). Η μέγιστη εκτίμηση του οίκου δημοπρασιών ήταν στις 44.000 λίρες (49.497 ευρώ).
Για να πιάσει το αυτοκίνητο «ταβάνι», από τις 23 Μαρτίου του 2011 που αγοράστηκε, διαθέτει ακόμα τα νάιλον στα καθίσματα, ενώ η κεραία δεν τοποθετήθηκε ποτέ. Το ρόλο της ίσως έπαιξε και η χαρακτηριστική στο Focus RS απόχρωση Ultimate Green.
Το αυτοκίνητο διαθέτει μαύρες πινελιές εξωτερικά, αλλά και ασορτί πράσινα καθίσματα Recaro, ενώ είναι εξοπλισμένο με το πακέτο luxury pack 1. Αυτό που ελπίζουμε εμείς, πάντως, είναι ο νέος ιδιοκτήτης του να το αγαπήσει ως «αυτοκίνητο» και όχι ως «επένδυση». Μια πρώτη βόλτα ίσως να είναι αρκετή…