Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πρεμιέρα για τα ήπια υβριδικά Fiat 500X &Tipo
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για τα ήπια υβριδικά Fiat 500X &Tipo

16/2/2022

Τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των 500Χ και Tipo παρουσίασε η Fiat, με απόδοση 130 ίππων και μικρότερη κατανάλωση ακόμη και από τα diesel μοτέρ της φίρμας!

Έρχονται τα νέα ήπια υβριδικά Fiat 500X και Tipo

Η Fiat παρουσίασε και επίσημα τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των 500Χ και Τipo, ολοκληρώνοντας πλέον τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της που ξεκίνησε με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid και συνεχίστηκε με το αμιγώς ηλεκτρικό 500ράκι. Με τα 500X και Tipo σε συνδυασμό με το νέο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, η ιταλική φίρμα πλέον διαθέτη μία έκδοση χαμηλών ρύπων για κάθε μοντέλο της γκάμας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με 130 άλογα και 240 Nm ροπής

Το νέο υβριδικό σύστημα που εξοπλίζει τα 500X Hybrid και Tipo Ηybrid, αποτελείται από έναν 4κύλινδρο turbo κινητήρα FireFly 1,5 λτ. και ενός 48-Volt ηλεκτροκινητήρα των 15 kW, που στο σύνολό τους αποδίδουν 130 ίππους και 240 Nm ροπής. Επιπλέον, συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη της Fiat, με τα 0-100χλμ./ώρα να τα πετυχαίνει σε  8,8 δευτερόλεπτα για το Tipo και 9,4 δευτερόλεπτα για το 500X, με την βοήθεια πάντα της άμεσης παροχής ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα σε κάθε φάση, εξαφανίζοντας την υστέρηση του turbo. Έτσι και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG το θερμικό μοτέρ εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και επιταχύνει αμέσως. Επίσης, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό και τον καταλύτη μέχρις ότου φτάσουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου.

Κατανάλωση λιγότερη και από diesel

Σε αστικό περιβάλλον η περίοδος που ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό φορτίο μπορεί να φτάσει και το 62%. Με τον τρόπο αυτό, το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση στην μετακίνηση μέσα στην πόλη, σε σύγκριση ακόμα και με ένα αυτοκίνητο diesel (αστικός κύκλος WLTP).
Πιο αναλυτικά:

  • 4,7 L/100 km σε σύγκριση με τα 5,0 L/100 km του 1.6 diesel Tipo
  • 5,1 L/100 km σε σύγκριση με τα 5.4 L/100 km του 1.6 diesel 500X

Το νέο ήπια υβριδικό σύνολο είναι συγκριτικά καλύτερο και με το προηγούμενο κινητήρα 1.3 T4 του 500X, που σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 φτάνουν έως και το -11% (κύκλος WLTP).

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε