Πρεμιέρα έκανε η Mercedes Vision One-Eleven concept, αποτίοντας φόρο τιμής στο αρχικό πρωτότυπο C 111 του 1970, ενώ παράλληλα μας δείχνει την ενδεχόμενη εμφάνιση ενός μελλοντικού ηλεκτρικού hypercar από τη γερμανική μάρκα.
Σχεδίαση one-bow με έμπνευση από το παρελθόν
Η σύνδεση της Vision One-Eleven με την C 111 του 1970 είναι και ο λόγος που οι σχεδιαστές έδωσαν στην Mercedes Vision One-Eleven πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, μιμούμενες το άνοιγμα των φτερών των γλάρων. Ένα ωοειδές μπροστινό άκρο με τρεις σχισμές στις γωνίες είναι επίσης ένα χαρακτηριστικό που εμπνέεται από την αρχική C 111, όπως και τα διπλά κυκλικά πίσω φώτα, που όμως έχουν αποκτήσει pixel μορφή. Οι δύο αεραγωγοί στο καπό σε μαύρο χρώμα οδηγούν σε μία οροφή σε στυλ θόλου. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας της σχεδιαστικής γλώσσας «one-bow» με μια καμπυλωτή σχεδίαση που ξεκινάει από μπροστά και συνεχίζει έως και την οροφή. Στο μπροστινό μέρος βλέπουμε επίσης μία LED μάσκα και ένα αεροδυναμικό σπλίτερ.
Με νέους κινητήρες αξονικής ροής
Η Vision One-Eleven είναι αμιγώς ηλεκτρική. Εξοπλίζεται από δύο νέους ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής που έχουν σχεδιαστεί από τη θυγατρική εταιρεία της Mercedes, την YASA. Πληροφορίες αναφορικά με την ιπποδύναμη του μοντέλου ή περαιτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά δε δόθηκαν, αφού επί της ουσίας η Vision One-Eleven δεν αποτελεί μοντέλο δοκιμών για κάποιο νέο σύστημα κίνησης.
Σπορ εσωτερικό επαυξημένης πραγματικότητας
Ολοκληρώνοντας με το εσωτερικό, το έντονο πορτοκαλί χρώμα του εξωτερικού κάνει ξανά την εμφάνισή του και συνδυάζεται μαζί με λευκό και ασημί. Η καμπίνα εξοπλίζεται από μπάκετ καθίσματα και ένα τιμόνι που θυμίζει αυτά των μονοθεσίων της Formula 1. Σε θεωρητικό επίπεδο η Vision One-Eleven θα έχει εσωτερικό επαυξημένης πραγματικότητας, με εικονικά μπουτόν για το σύστημα ψυχαγωγίας και πλοήγησης, που θα εμφανίζονται πάνω σε επιφάνειες, όπως ένα ψηφιακό ταμπλό και μία οθόνη αφής δίπλα από το τιμόνι.