Η Honda αποκάλυψε πρόσθετες λεπτομέρειες για το νέο της ηλεκτρικό SUV, το Prologue, υπογραμμίζοντας πως στην τετρακίνητη έκδοση τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν 292 ίππους.
Ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ με περίπου 292 άλογα
Η Honda ανέφερε ότι το σύστημα τετρακίνησης, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, του Prologue θα προσφέρει περίπου 292 ίππους και 451 Nm ροπής. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν και μια έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η οποία θα εξοπλίζεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το τελευταίο θα έχει αυτονομία περίπου 483 χιλιόμετρα, ενώ θα εξοπλίζεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 85 kWh, η οποία με δέκα λεπτά φόρτιση από φορτιστή έως 155 kW θα προσφέρει αυτονομία 105 χιλιομέτρων.
Σχεδιασμένο από το στούντιο της Honda στις ΗΠΑ
Σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, το crossover έχει αεροδυναμικό εξωτερικό με καμπύλες. Οι ζάντες 19 ιντσών διατίθενται στάνταρ, αν και θα υπάρχουν προαιρετικές 21 ιντσών. Το Prologue είναι σχεδιασμένο από το Honda Design Studio στο Λος Αντζελες και τοποθετείται πάνω από το CR-V στην γκάμα. Το μεταξόνιό του είναι στα 3.094 χιλιοστά, ενώ η Honda λέει πως έχει μήκος 4.877 χλστ. πλάτος 1.989 χλστ. και ύψος 1.643 χλστ.
Δύο οθόνες στο εσωτερικό
Στην καμπίνα υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες. Πλήρως ψηφιακός, ο πίνακας οργάνων έχει μέγεθος 11 ίντσες και διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Η οθόνη αφής του infotainment είναι λίγο μεγαλύτερη, στις 11,3 ίντσες. Η τελευταία διαθέτει ενσωματωμένο το Google, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στον Βοηθό Google, στους Χάρτες Google και στο Google Play store. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί δύο ποτηροθήκες, ενώ το crossover είναι επίσης εξοπλισμένο με έναν ασύρματο φορτιστή smartphone.
Πορτμπαγκάζ στα 714 λίτρα
Τέλος, η Honda σημειώνει πως το πορτμπαγκάζ του Prologue μπορεί να φιλοξενήσει 714 λίτρα, χώρος που αυξάνεται στα 1.634 λίτρα αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα. Επιπλέον 14 λίτρα αποθηκευτικού χώρου είναι κρυμμένα κάτω από το πορτμπαγκάζ, σύμφωνα με τη μάρκα. Τέλος, το crossover διατίθεται στάνταρ με μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού της σουίτας Honda Sensing.