Πρεμιέρα έκανε το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV και μαζί του πραγματοποιήθηκε και η πολύαναμενόμενη επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα!
830 κ.εκ. και 75 ίππους ο νέος περιστροφικός κινητήρας
Όπως ήταν γνωστό στο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, ο περιστροφικός κινητήρας λειτουργεί ως range extender για αύξηση της αυτονομίας. Ο βενζινοκινητήρας 830 κ.εκ. προσφέρει 75 ίππους στις 4.700 σ.α.λ. και ροπή 116 Nm στις 4.000 σ.α.λ., αλλά η ισχύς του δεν φτάνει στους τροχούς. Υπεύθυνος για αυτή τη δουλειά είναι ένας ηλεκτροκινητήρας με 170 ίππους και 260 Nm ροπής.
Πάνω από 600 χλμ. η συνολική αυτονομία
Ο περιστροφικός κινητήρας τροφοδοτεί μια γεννήτρια που δίνει ενέργεια για έξτρα αυτονομία του MX-30, που σε αυτή την περίπτωση ανέρχεται σε περισσότερα από 600 χιλιόμετρα. Το νέο wankel μοτέρ συνδυάζεται με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων, την ώρα που υπάρχει φυσικά και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 17,8 kWh, η οποία εδρεύει στο κάτω μέρος του αμαξώματος.
Στα 85 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία
Η ηλεκτρική αυτονομία του MX-30 e-Skyactiv R-EV φτάνει τα 85 χιλιόμετρα. Η μπαταρία θα χρειαστεί 1 ώρα και 40 λεπτά για να φορτιστεί πλήρως από ένα wallbox 11 kW, ενώ γεμίζει από το 20 στο 80 τοις εκατό από φορτιστή DC 36 kW σε 25 λεπτά.
«Καίει» 1 λίτρο / 100 χιλιόμετρα
Η Mazda αναφέρει πως το MX-30 e-Skyactiv R-EV χρειάζεται 9,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα. Μάλιστα υπογραμμίζει πως παρότι το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.703 κιλά, η κατανάλωση καυσίμου είναι της τάξης του 1 λίτρου / 100 χιλιόμετρα (WLTP), με εκπομπές CO2, 21 γραμ./χλμ.
Από 35.990 ευρώ στη Γερμανία
Στην Γερμανία το
Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV ξεκινά από 35.990 ευρώ, ενώ υπάρχουν συνολικά πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις.
Επέστρεψε με νέο ρόλο το Wankel μοτέρ.
170 ίππους και 260 Nm ροπής το PHEV μοντέλο.
830 κ.εκ. και 75 ίππους ο νέος περιστροφικός κινητήρας.
«Καίει» 1 λίτρο / 100 χιλιόμετρα.
Πάνω από 600 χλμ. η συνολική αυτονομία, στα 85 η ηλεκτρική.
Σε καλύπτει η επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα ως range extender ή θα τον ήθελες αυτούσιο σε κάποιο σπορ Mazda;