Για πρώτη φορά στην ιστορία το Ford Ranger θα προσφερθεί και σε plug-in υβριδική έκδοση, με το μοντέλο να κάνει πρεμιέρα με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 χιλιομέτρων.
45+ χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα σύστημα επαναφορτιζόμενης μπαταρίας. Παράλληλα θα μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά με στόχο να προσφέρει αυτονομία πάνω από 45 χιλιόμετρα. Η Ford δεν γνωστοποιεί τις επιδόσεις ή τη συνδυαστική απόδοση του PHEV συστήματος κίνησης. Όμως, υπογραμμίζει πως η στοχευμένη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα του μοντέλου είναι 3.500 κιλά, ίδια με της υπόλοιπης σειράς.
Τροφοδοτεί με ρεύμα εργαλεία μέσω του Pro Power Onboard
Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει επίσης το Pro Power Onboard, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να τροφοδοτούν με ρεύμα ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές υψηλής κατανάλωσης σε ένα εργοτάξιο ή σε ένα απομακρυσμένο κάμπινγκ, συνδέοντάς τα σε πρίζες οι οποίες είναι ενσωματωμένες τόσο στην καρότσα φόρτωσης όσο και στην καμπίνα.
Με πέντε επιλέξιμα προφίλ οδήγησης
Εκτός από την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τα προφίλ οδήγησης στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας του Ranger Plug-in Hybrid θα παρέχουν στους ιδιοκτήτες μεγαλύτερη ευελιξία στο να αποφασίζουν πώς και πότε θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας. Το Ranger Plug-In Hybrid διαθέτει επίσης το εκτός δρόμου σύστημα τετρακίνησης του Ranger, πέντε επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, καθώς και προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
Στα τέλη του 2024 στην παραγωγή
Όπως αναφέρει η Ford, η παραγωγή του Ranger Plug-in Hybrid ξεκινά στα τέλη του 2024 και οι παραδόσεις στους πελάτες στις αρχές του 2025.