Στις προτάσεις των σχεδιαστών είναι φανερή η πιο σπορτίφ διάθεση με τις γραμμές να είναι κοφτές και δυναμικές. Μιλάμε φυσικά για την έκδοση hatchback.
Η νέα πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί θα είναι μια εξέλιξη της Global C, η οποία θα ονομάζεται C2. Αυτή θα προσφέρει στο αυτοκίνητο ένα μακρύτερο μεταξόνιο 2,7 μέτρων, ενώ το νέο μοντέλο θα είναι και πιο ελαφρύ από το προηγούμενο κατά 50 κιλά.
Στα μηχανικά σύνολα οι φήμες αναφέρουν ότι στη γκάμα της βενζίνης ίσως να μην υπάρχει πια ατμοσφαιρικός κινητήρας αλλά μόνο EcoBoost σύνολα, ξεκινώντας από τον 1.000άρη. Τουλάχιστον τρεις εκδοχές περιμένουν οι insiders: 100, 125 και 140+ ίππων. Βασικό ρόλο από τους 130-140 και πάνω θα έχει όμως ο τρικύλινδρος 1,5 ο οποίος στο Fiesta ST «καταθέτει» 200 ίππους στο λογαριασμό του οδηγού. Από πλευράς diesel η εταιρεία θα κινηθεί κατά βάση με τα σημερινά σύνολα των 1,5 λίτρων με πιθανή μια προσθήκη στα 2,0 λίτρα.
Όσον αφορά το εσωτερικό της νέας γενιάς, η αλλαγή θα αφορά στη διαμόρφωση του ταμπλό. Το παλιάς γενιάς γνώριμο μπέρδεμα με τα μπουτόν δε θα επαναληφθεί και γνώμονα αποτελεί το Fiesta το οποίο έχουμε δει σε εκθέσεις και περιμένουμε σύντομα και στη χώρα μας. Μεγάλος στόχος είναι να βελτιωθεί η λειτουργία των φωνητικών εντολών, να γίνει πιο φυσική και να μπορεί μέσω της φωνής να ξεκινά και αναζήτηση στο ίντερνετ. Η επικοινωνία θα γίνεται και μέσω οθόνης αφής η οποία θα έχει διαγώνιο 8 ιντσών.