Αρχικά αξίζει να τονίσουμε πως παρόλο που η οροφή συνεχίζει να σκεπάζει με ιδιαίτερο τρόπο τους επιβάτες, σε αυτή την γενιά περνάει περισσότερο φως στη καμπίνα και η ορατότητα προς τις πίσω γωνίες είναι πολύ καλύτερη. Τα αμορτισέρ έχουν ακόμη αυστηρή ρύθμιση, χωρίς να επηρεάζουν στο ελάχιστον την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι καλύτερη από ποτέ. Πολύ δουλειά έχει γίνει και στο τιμόνι, το οποίο έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα και είναι ελαφρύ όσο και όπου χρειάζεται. ¶μα ο οδηγός ανεβάσει ρυθμούς, οι κλίσεις περνούν σχεδόν απαρατήρητες, ενώ η υποστροφή παρουσιάζεται ομαλά και προοδευτικά. ¶ξια μνείας είναι η βαθμονόμηση της απόδοσης των φρένων, τα οποία και είναι καλύτερα μα έχουν συνολικά καταπληκτική αίσθηση. Από το πιο απλό φρενάρισμα μέχρι την άμεση κινητοποίηση παρέχουν ασφάλεια στον οδηγό και πλήρη έλεγχο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr