autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

«Ψήνεται» deal της Apple με Κορέατες για το νέο της ηλεκτρικό!

Διαβάστηκε από 17199 αναγνώστες - 11/8/2021

«Φουντώνουν» οι ενέργειες τη Apple για την κατασκευή του πρώτου δικού της ηλεκτρικού αυτόνομου αυτοκινήτου. Στελέχη του αμερικανικού πολυεθνικού κολοσσού βρέθηκαν στην Νότια Κορέα για συζητήσεις με προμηθευτές μπαταριών και άλλων πολύτιμων ανταλλακτικών με το deal να... ψήνεται.

Από τα τέλη του περασμένου έτους η Apple έφερε ξανά στο προσκήνιο το πλάνο κατασκευής του πρώτου δικού της ηλεκτρικού μοντέλου. Είχε ξεκινήσει ως «Project Titan», δεν τελεσφόρησε αλλά βρίσκεται και πάλι στην... βιτρίνα της πολυεθνικής που θέλει να μπει σε νέα μονοπάτια. Μάλιστα, η διαδικασία είχε φτάσει τους προηγούμενους μήνες σε αρκετά προχωρημένο στάδιο, σε σημείο να υπάρχουν έντονες συζητήσεις με την Hyundai. Οι νεότερες πληροφορίες κάνουν λόγο πως η Apple έχει πλέον επαφές με νέους προμηθευτές ανταλλακτικών και εξαρτημάτων. Το γεγονός πως οι προμηθευτές αυτοί έχουν έδρα την Νότια Κορέα προκαλεί αρκετούς συνειρμούς, κυρίως όμως επιβεβαιώνει πως το πρώτο Apple Car πλησιάζει.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι στελέχη της Apple είχαν συναντήσεις με εκπροσώπους της SK Innovation, έναν κορυφαίο κατασκευαστή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και την LG Electronics. Σύμφωνα τους «Korea Times» η κοινοπραξία της LG με τη Magna International για τη δημιουργία του LG Magna e-Powertrain έχει το προβάδισμα για την παραγωγή του κινητήρα στο πρώτο ηλεκτρικό αλλά και αυτόνομο όχημα της Apple. 

Η Apple εξετάζει τη χρήση μπαταριών λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP) οι οποίες είναι ασφαλέστερες από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η Apple εξετάζει τη χρήση μπαταριών λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP) οι οποίες είναι ασφαλέστερες από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

 
Λέγεται επίσης ότι η Apple εξετάζει τη χρήση μπαταριών λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP) οι οποίες είναι ασφαλέστερες από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται ευρέως από τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι συγκεκριμένες μπαταρίες πλεονεκτούν στο ότι είναι λιγότερο πιθανό να υπερθερμανθούν, ενώ και το κόστος τους είναι μικρότερο. Από την άλλη πλευρά, δεν λειτουργούν τόσο καλά σε χαμηλότερες θερμοκρασίες όσο οι μπαταρίες ιόντων λιθίου. Εάν η Apple επιλέξει μπαταρίες αυτού του τύπου, πιθανότατα θα τις προμηθευτεί από την Κίνα καθώς οι κορεατικές εταιρείες δεν παράγουν προς το παρόν μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου.
 
Παρά το γεγονός πως οι διαπραγματεύσεις και οι επαφές είναι σε πρώιμο στάδιο μόνο και μόνο το τεράστιο αυτό ταξίδι επιβεβαιώνει ότι η Apple έχει «ζεστάνει» τις... μηχανές της. Εξάλλου, όπως τονίζεται, «χωρίς τους επιχειρηματικούς συνεργάτες από την Κορέα η Apple δεν θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει το επιχειρηματικό της σχέδιο για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων». Σε κάθε περίπτωση, θα καθυστερήσουν οι επίσημες ανακοινώσεις για το πρώτο Apple Car που θα είναι αυτόνομο και αμιγώς ηλεκτρικό. Για την ακρίβεια, τις περιμένουμε το νωρίτερο το 2025...

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε