Renault Austral: Ανεπίσημα σχέδια έχουν πάρει φωτιά!
Ανεξάρτητοι σχεδιαστές μας δίνουν την δικιά τους άποψη για την εξωτερική εμφάνιση του ολοκαίνουργιου Renault Austral που θα το δούμε πολύ σύντομα να αντικαταστήσει το Renault Kadjar.
Το τέλος εποχής του Kadjar και η αρχή της καριέρας του Austral έχει ανακοινωθεί και επίσημα από τη Renault, η οποία δεν έχει σταματήσει τις δοκιμές εξελίξεις του νέου μοντέλου, που αναμένεται να δούμε να κυκλοφορεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Ανεξάρτητοι σχεδιαστές δείχνουν την δική τους άποψη
Οι Γάλλοι ήδη εξιτάρουν την φαντασία του κοινού με τις πρώτες teaser εικόνες τόσο από το εξωτερικό, όσο και από το εσωτερικό του SUV, ενώ στο διαδίκτυο κυκλοφορούν αρκετές φωτογραφίες από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν εντοπιστεί κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης.Με βάση όσα στοιχεία και πληροφορίες έχουν, οι σχεδιαστές της ρωσικής ιστοσελίδας Kolesa σχεδίασαν κατά την άποψή τους την εξωτερική εμφάνιση που θα έχει το νέο SUV όταν και θα κάνει την εμφάνισή του.
Εμφνάνιση με λίγο από Megane E-Tech Electric
Οι εν λόγω εικόνες παρουσιάζουν το αναμενόμενο Austral με το νέο λογότυπο της Renault να κυριαρχεί στο κέντρο της μάσκας, ενώ συνοδεύεται από λεπτούς LED προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή «C» που συναντούμε στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Παρατηρώντας το, κατανοούμε ότι δανείζεται αρκετά στοιχεία από το ηλεκτρικό Megane E-Tech Electric. Η συνολική εμφάνιση αποτελείται από τις πλαϊνές γεμάτες καμπύλες και τις δυναμικές νευρώσεις χαμηλά, καθώς διατηρεί αρκετή απόσταση από το έδαφος και ελαφρώς κουπέ σχεδιασμό όπως αρμόζει η τάση της εποχής.
Χωρίς ντίζελ και υβριδικό με εώς 200 άλογα
Μία από τις σημαντικότερες πληροφορίες που έχουμε στην κατοχή μας είναι ότι ο αντικαταστάτης του Kadjar δεν θα προσφέρεται με κινητήρες diesel. Η γαλλική μάρκα υποστηρίζει πως το μοντέλο θα κάνει ντεμπούτο με μια γκάμα υβριδικών κινητήρων, που θα περιλαμβάνουν ολοκαίνουργιες επιλογές. Ένας κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων συνδυασμένος με 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και ένας νέος κινητήρας TCe 1,2 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 βολτ θα συμπληρώνουν τις επιλογές. Χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, η Renault επισημαίνει πως οι νέοι κινητήρες θα προσφέρουν μειωμένα επίπεδα CO2 και μέγιστη απόδοση που φτάνει και τους 200 ίππους. Προς το παρόν, οι υπόλοιπες πληροφορίες σχετικά με τους κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων δίνονται με το σταγονόμετρο.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σχολιάστε |