Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι λευκές λεπτομέρειες σπάνε την μουντάδα.

Με προίκα από την VW. Έχουν καλή πλευρική στήριξη και θέση οδήγησης σαν πραγματικό VW.

Ο μεγάλος χώρος αποσκευών είναι 5 εκ ψηλότερα από του Ibiza.

Εσωτερικό- Χώροι: Ευρύχωρο και στιβαρό

Διαβάστηκε από 6673 αναγνώστες - 22/1/2018

Ο οδηγός κάθεται ψηλά, ψηλότερα από το Ibiza, αλλά χαμηλότερα από το Renault Captur. Είναι όμως αρκετό το μήκος των 4,14μ για ένα Crossover ή μήπως θα το χαρακτηρίζαμε «σχεδόν» Crossover; Όπως και να χει το νέο Arona ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια αφού βασίζεται στην καινούργια  πλατφόρμα του Ibiza, έχοντας έτσι ένα άκαμπτο πλαίσιο και ραφιναρισμένη οδηγική συμπεριφορά. 
Στο εσωτερικό η ποιότητα βρίσκεται σε καλά επίπεδα με την συναρμογή να δείχνει στιβαρή και την οθόνη στο ταμπλό να είναι εύχρηστη. Θα θέλαμε πιο φαρδιά καθίσματα αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα ενοχλήσει. Σχεδιαστικά η εμφάνιση χαρακτηρίζεται πιο απλή, με το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών χρήσεων να συνοδεύεται από μεταλλικές λεπτομέρειες. Από κει και πέρα το νέο Arona κρύβει στη φαρέτρα του πλήθος πρόσθετων προαιρετικών, αλλά και στάνταρ συστημάτων, όπως ο ασύρματος φορτιστής για smartphone, η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 8 ιντσών. Επιπλέον, το μικρό ισπανικό Crossover μπορεί να εξοπλιστεί και με μια ποικιλία συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ο αυτόματα προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (ACC), το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSD) και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Η υψηλή οροφή διευκολύνει την επιβίβαση και την αποβίβαση και δίνει αρκετούς πόντους για τα κεφάλια των επιβατών. Θα καθίσουν άνετα ακόμα και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες . Τα 400 λτ του χώρου αποσκευών τοποθετούν το Arona στο άνω άκρο της κατηγορίας!
Τα πλευρικά παράθυρα δημιουργούν ένα όμορφο προφίλ αλλά περιορίζουν την ορατότητα ειδικά προς τα πίσω. Ο οδηγός θα  παρκάρει πιο εύκολα βασιζόμενος στον αισθητήρα παρκαρίσματος παρά στα δικά του μάτια!
Στα χέρια μας πήραμε το 1600άρη diesel  με τα 115 άλογα. Ο σύγχρονος ντίζελ διαθέτει σύστημα εξουδετέρωσης καυσαερίων AdBlue και δίνει ελπίδες για το μέλλον, αν τελικά ισχύσουν οι απαγορεύσεις που συζητούνται στην ΕΕ. Δυστυχώς ο κινητήρας παρουσιάζει υστέρηση , το λεγόμενο turbo lag και δίνει τροφή για ανησυχία για τους ντίζελ κινητήρες. Το μοναδικό θετικό σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι η κατανάλωση των 5,3 λτ, νούμερο που στα 1000άρια turbo το βλέπεις με δυσκολία ακόμα και με πολύ προσεγμένη οδήγηση. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ