autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

¶νετο, σταθερό και σίγουρα οικονομικό το νέο Ibiza, θα διαγράψει λαμπρή πορεία.

Τριγωνικά σχήματα σε όλο το αυτοκίνητο το κάνουν πιο μοντέρνο από ποτέ.

Πραγματικά μοντέρνα με μοναδικής ευκρίνειας οθόνη.

¶νετη θέση οδήγησης που σε ξεκουράζει είτε εντός πόλης είτε σε αυτοκινητόδρομο.

Seat Ibiza 1.0 TSI 95 PS. Πιο ώριμο από ποτέ

11/6/2018

Μετά από την βόλτα μας με το Ibiza DSG των 115 αλόγων στο προηγούμενο τεύχος (433), παίρνουμε στα χέρια μας, τα κλειδιά της μικρότερης έκδοσης των 95 αλόγων με τον turbo κινητήρα, που αποτελεί και την πιο οικονομική επιλογή.

Με 30 χρόνια πορείας, δεν χρειάζεται πλέον ιδιαίτερες συστάσεις. Αισίως στην 5η γενιά, έχει πολλούς λόγους να περηφανεύεται, όπως η εμφάνιση, οι επιδόσεις και φυσικά η αξιοπιστία. Γύρω από τη σχεδίαση δεν χρειάζεται να αναφερθούμε ξανά, καθώς δεν αλλάζει απολύτως τίποτα από την προηγούμενη δοκιμή των 115 αλόγων. Παραμένει ένα μοναδικό αυτοκίνητο που αγαπάει τα τριγωνικά σχήματα και θυμίζει Leon. Ας επικεντρωθούμε στις πραγματικές αλλαγές.

Κινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός ο turbo 95 αλόγων, χάνεται όμως στο 5άρι κιβώτιο
Ο 1.000άρης TSI με τα 95 άλογα, δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, μα δεν θα παρουσιαστεί λίγος σε καμία περίπτωση. Ξεκινά πολύ καλά από αρκετά χαμηλό φάσμα στροφών, με το παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας, να είναι πιο πλούσιο από τις 1.900 σ.α.λ. έως και τις 4.500 σ.α.λ. Σε αυτό το σημείο ο κινητήρας δείχνει τα δόντια του, και με πολύ ευγενικό τρόπο ζητάει μία 6η σχέση, που δυστυχώς δεν υπάρχει. Το κιβώτιο είναι αρκετα αραιό σε κλιμάκωση, με τον οδηγό να είναι αναγκασμένο σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αναζήτησης της καλύτερης σχέσης ανάμεσα σε 3η και 4η. Θόρυβος υπάρχει μόνο στις υψηλές στροφές αλλά και πάλι σε χαμηλά επίπεδα. 

Εσωτερικό: Φωτεινό εσωτερικό, όμορφο και μοντέρνο όσο ποτέ
Τα πράγματα από το προηγούμενο μοντέλο άλλαξαν άρδην. Το αυξημένο πλάτος, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο προς το παρμπρίζ ταμπλό, δίνουν την απόλυτη αίσθηση σαλονιού. Θυμίζει πολύ Leon και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι. Η μοναδικής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών συμπληρώνει απόλυτα το μοντέρνο σύνολο, και παρέχει όλες τις high-tech ευκολίες που χρειάζονται εν έτη 2018. Στον τομέα της ποιότητας, δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριξίματα, αν και έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά. Το ταμπλό είναι τόσο συμπαγές που σε κάνει να είσαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα μείνει αναλλοίωτο από το χρόνο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο αμέσως χαμογελάς και μετά από 10 λεπτά οδήγησης νιώθεις πως το έχει σίγουρα πολλά χρόνια!

Οδική συμπεριφορά: Premium κύλιση για ένα οικονομικό μικρό
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεστ για ένα αυτοκίνητο από την επαφή με τις μοναδικές ελληνικές λακκούβες. Και σε αυτό το τεστ, το Ibiza βγαίνει νικητής. Περνάει και φιλτράρει οσκαρικά όλες τις οδικές ανωμαλίες με ιδιαίτερη ησυχία. Καλή στήριξη σε ένα καλά φτιαγμένο κάθισμα, θα εξασφαλίσουν σε έναν εντός πόλης χιλιομετροφάγο οδηγό, την άνεση που σίγουρα ψάχνει. Ο πίσω άξονας ρολάρει πιο γλυκά στη στροφή, με την νέα πλατφόρμα να μοιράζει καλύτερα το βάρος. Εάν βρεθείτε σε μία ανηφορική διαδρομή με στροφές, θα νιώσετε ασφάλεια και ένα δυνατό πάτημα, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σίγουρα πιο ώριμο από ποτέ.

Συμπέρασμα
Είναι σίγουρα ένας νέος πρωταγωνιστής στη κατηγορία του. Χώροι που θυμίζουν μικρομεσαίο, fun to drive όσο ποτέ και με έναν αξιόμαχο κινητήρα που ξεχνάει να κάψει. Το κερασάκι στη τούρτα είναι σίγουρα η μοναδική τιμή του στα 13.050 ευρώ. Οι Ισπανοί έκανα και πάλι το θαύμα τους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις