Το Enyaq Coupe iV το νέο μοντέλο που έρχεται να πλαισιώσει την ηλεκτρική γκάμα της Skoda, έχοντας πιο αεροδυναμικό design και 4 ξεχωριστά επίπεδα ισχύος.
H Skoda παρουσίασε την coupe έκδοση του ηλεκτρικού Enyaq iV, υποστηρίζοντας πως το νέο μοντέλο διαθέτει πιο αεροδυναμικό design με αποτέλεσμα να κερδίζει σε αυτονομία, ενώ παράλληλα δεν έχει γίνει καμία "έκπτωση" στους εσωτερικούς χώρους του.
Το Skoda Enyaq Coupe iV είναι ακόμη πιο αεροδυναμικό από το απλό (Cd 0,234) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται το επίπεδο ενεργειακής απόδοσης του αυτοκινήτου, πιο συγκεκριμένα με την έκδοση «80» να προσφέρει αυτονομία έως 545 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η δυνατότητα γρήγορης φόρτισής του κάνει επίσης το νέο κουπέ απόλυτα ιδανικό για ταξίδια πολλών χιλιομέτρων. Επιπλέον, εξοπλίζεται με προαιρετικό κοτσαδόρο που χάρη σε αυτόν το Enyaq Coupe μπορεί να ρυμουλκήσει ρυμουλκούμενα βάρους έως 1.400 kg σε κλίσεις έως 8%.
Το νέο Enyaq Coupe διαθέτει πιο σπορ προφυλακτήρα, καθώς και πλαϊνές ποδιές στο χρώμα του αμαξώματος και διαθέτει ζάντες αλουμινίου διαστάσεων μεταξύ 19 και 21 ιντσών. Οι γραμμές του οχήματος τονίζονται από τη σκούρα φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή, τη μεγαλύτερη πανοραμική γυάλινη οροφή στη γκάμα της μάρκας, που επειδή είναι πολύ λεπτή, παρέχει άφθονο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών και επιτρέπει περισσότερο φως της ημέρας στο εσωτερικό. Όπως και με το Εnyaq, το κουπέ διατίθεται με το προαιρετικό Crystal Face, όπου οι κάθετες νευρώσεις της μάσκας φωτίζονται από 131 LED και συνδυάζονται με μια οριζόντια φωτεινή λωρίδα.
Το εσωτερικό του κουπέ χαρακτηρίζεται από τη νέα φιλοσοφία Design Selections της Skoda που βασίζεται σε μοντέρνα περιβάλλοντα διαβίωσης με χρήση φυσικών, βιώσιμα επεξεργασμένων, ανακυκλωμένων και μη υλικών. Στο εσωτερικό δεσπόζουν μια κεντρική οθόνη infotainment μεγέθους 13 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών, το οποίο μπορεί προαιρετικά να συμπληρωθεί με Ηead-Up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας. Παρά τον κουπέ σχεδιασμό του, το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου είναι 570 λίτρα (15 λίτρα λιγότερα από την απλή έκδοση).
...>>>Συνεχίστε το άρθροCopyright © 2024 - autoagora.gr