Skoda: Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Modern Solid»
Στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου της Skoda, η εταιρεία ανακοίνωσε τα οικονομικά της στοιχεία για το προηγούμενο έτος καθώς και μία teaser εικόνα που προμηνύει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα υιοθετήσουν τα μελλοντικά της μοντέλα!
Καλωσορίζουμε τη «Modern Solid» φιλοσοφία
Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της τσεχικής μάρκας θα φέρει το όνομα «Modern Solid», ενώ θα υιοθετηθεί σε όλα τα μοντέλα από το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και μετά. Η Skoda κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δημοσίευσε τους αριθμούς πωλήσεων και τα οικονομικά της στοιχεία για το 2021, έδωσε ταυτόχρονα μία πρώτη γεύση της νέας σχεδίασης με μία teaser εικόνα.
Μια πρώτη ματιά
Η εικόνα παρουσιάζει ένα πρωτότυπο SUV, που είναι επίτηδες θολωμένη ώστε να μην αποκαλύπτει πολλά στοιχεία, ενώ το μόνο που μπορεί να παρατηρηθεί είναι ένα μικρό τμήμα του μπροστινού μέρους. Παρόλα αυτά διαγράφονται τα κάθετα τοποθετημένα LED φώτα στις άκρες, η αεροτομή στο τέλος της οροφής, αλλά και τα λεπτά LED φώτα στο πίσω μέρος. Σημαντικό είναι πως δεν φαίνονται αεραγωγοί, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε πως πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, που θα βασίζεται λογικά στην αρχιτεκτονική MEB. Το design του θα αποτελέσει πρότυπο για μελλοντικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων και των τριών νέων ηλεκτρικών που αναμένεται να δούμε πριν το 2030.
Λιγότερες πωλήσεις, περισσότερα κέρδη
Τώρα, σε ότι αφορά τις πωλήσεις της Skoda για το 2021 αυτές ανήλθαν στις 878.200, μία πτώση κατά 12,6% σε σύγκριση με τις 1.004.800 πωλήσεις του 2020. Οι Τσέχοι αναφέρουν ότι αυτό οφείλεται στην παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και στην πανδημία. Αν και πούλησε λιγότερα αυτοκίνητα συνολικά, τα έσοδα της Skoda αυξήθηκαν κατά 3,9% στα 17,7 δισεκατομμύρια ευρώ, τα λειτουργικά της κέρδη κατά 43,2% στα 1,08 δισεκατομμύρια ευρώ και οι ταμειακές ροές σημείωσαν άνοδο κατά 160% στα 554 εκατομμύρια ευρώ.
Σχολιάστε |