Το Smart EQ Fortwo απέκτησε μία άκρως συλλεκτική έκδοση Brabus 92R, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 50 αντίτυπα. Με νέα, δυναμική εμφάνιση και περισσότερη ισχύ, η Brabus δηλώνει πως το μοντέλο είναι ένα «supercar των πόλεων».
Οι Brabus εκδόσεις των Smart είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, και πλέον ο γερμανικός οίκος έβαλε την πινελιά του στο νέο ηλεκτρικό μοντέλο, δημιουργώντας το Brabus 92R, το οποίο θα είναι άκρως περιορισμένης παραγωγής, αφού θα κυκλοφορήσει σε 50 αντίτυπα.
Βασισμένο στην ανοιχτή έκδοση του Smart EQ Fortwo, ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το sport αυτοκίνητο των πόλεων είναι ισχυρότερος, και αποδίδει 92 άλογα και 180Nm ροπής.
Η εταιρεία αναφέρει πως το Brabus 92R είναι ένα «αστικό supercar», και οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα, απλά μοντέλα. Οι προφυλακτήρες είναι επανασχεδιασμένοι με έντονα δυναμικά στοιχεία. Εμπρός υπάρχουν μεγαλύτεροι αεραγωγοί με κυψελωτή γρίλια, ενώ χαμηλά βρίσκουμε ένα κόκκινο spoiler. Οι κόκκινες λεπτομέρειες συνεχίζονται και το πλάι, στο κάτω μέρος των sideskirts, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει ένας διαχύτης. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν διαστάσεις 16 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, και η ανάρτηση είναι coilover.
Στο εσωτερικό του συλλεκτικού Smart, το sport στοιχείο της Brabus συνεχίζεται με αλουμινένια πεντάλ, επενδύσεις από ανθρακονήματα και δερμάτινα καθίσματα σε κόκκινο χρώμα. Ο οδηγός, έχει στη διάθεσή του 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: Basic, Eco, Sport και Sport +. Στο Basic η απόδοση είναι ακριβώς η ίδια με τα εργοστασιακά μοντέλα, ενώ η Eco προσφέρει μεγαλύτερη ανάκτηση πέδησης.
Στο Sport πρόγραμμα η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση, και στο τελευταίο, Sport +, η απόδοση αυξάνεται στους 92 ίππους. Με αυτό, τα 100km/h από στάση έρχονται σε 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η εμβέλεια της μπαταρίας είναι 125km. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 130km/h.
Η συλλεκτική, premium έκδοση των 50 αντιτύπων συνοδεύεται από το ανάλογο τίμημα. Στην αγορά της Γερμανίας, οι τιμές του Smart Brabus 92R ξεκινούν από τα 46.200 ευρώ. Η τιμή αυτή, είναι χωρίς την κρατική επιδότηση ηλεκτρικών οχημάτων, επομένως το πραγματικό κόστος θα είναι μικρότερο.