autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Solterra: Πρεμιέρα για το πρώτο ηλεκτρικό της Subaru
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Solterra: Πρεμιέρα για το πρώτο ηλεκτρικό της Subaru

11/11/2021

Το Subaru Solterra, είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Ιαπωνικής μάρκας. Το νέο μοντέλο εμφανίστηκε επίσημα και έγραψε ιστορία εισάγοντας την εταιρεία στην ηλεκτροκίνηση.

Από ότι φαίνεται η σημερινή ημέρα για την Subaru θα μείνει στην ιστορία αφού  η φίρμα, επίσημα εισέβαλε στο χώρο της ηλεκτροκίνησης με ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

Το πρώτο ηλεκτρικό για την Subaru

Το νέο Subaru Solterra αναπτύχθηκε από κοινού με την Toyota και πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αμάξωμα SUV, που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες και σίγουρα, όπως το αδερφάκι του bZ4X, έτσι και αυτό ξεχωρίζει στο πλήθος από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του. Ξεκινώντας από τις διαστάσεις του να πούμε πως ακολουθούν αυτές του Toyota bz4x. Ως εκ τούτου έχουμε 4.690 χιλιοστά μήκος, 1.860 χιλιοστά πλάτος και 1.650 χιλιοστά ύψος. Το Solterra στη ζυγαριά φτάνει τα 2.020 κιλά.
 

Παρόμοιο σχεδιαστικά με το Toyota bZ4X

Εξωτερικά το Solterra υιοθετεί τον σχεδιασμό του Toyota bZ4X. Η Subaru αλλάζει την μπροστινή όψη για να δημιουργήσει τη χαρακτηριστική γρίλια, ενώ λίγο πιο επιθετικός είναι ο σχεδιασμός χαμηλά στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν ίδια με το Toyota bZ4X, ενώ οι ζάντες μετρούνται στις 18 ίντσες στάνταρ, τη στιγμή που υπάρχουν και 20άρες προαιρετικές. Το εσωτερικό έρχεται δάνειο από το bZ4X. Στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη για το σύστημα infotainment, ενώ δίπλα της ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και πιθανότατα έχει μέγεθος 7 ιντσών.   
 

Με μπροστινή κίνηση και 204 ίππους και με τετρακίνηση με 218 ίππους

Το Subaru Solterra θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το προσθιοκίνητο μοντέλο θα έχει ισχύ 204 ίππων, ενώ το τετρακίνητο μοντέλο με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ θα έχει συνδυαστική ισχύ 218 ίππων. Στην Ιαπωνία, και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου 71,4 κιλοβατώρων που προσφέρει στην προσθιοκίντη έκδοση αυτονομία περίπου 530 χιλιομέτρων και στην τετρακίνητη έκδοση περίπου 460 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τη φόρτιση, η Subaru δεν προσφέρει εκτιμήσεις χρόνου, αλλά το SUV μπορεί να φορτίσει στα 150 kW. Αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί σε περίπου μισή ώρα για να ανακτήσει το 80 τοις εκατό της αυτονομίας του.
Η κυκλοφορία του Solterra θα ξεκινήσει από τα μέσα του 2022 σε αγορές, όπως η Ιαπωνία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Ευρώπη και η Κίνα. Οι τιμές του δεν έχουν γίνει γνωστές.

Το πρώτο ηλεκτρικό της Subaru βάζει στο χώρο της ηλεκτροκίνησης την ιαπωνική μάρκα!
Σχεδιαστικά παρόμοιο με το αδερφάκι του, το Toyota bZ4X.
Με κίνηση στους μπροστά τροχούς με 204 ίππους και τετρακίνητο με 218 ίππους.
Με αυτονομία έως 530 χιλιόμετρα!
Πως σου φαίνεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της Subaru;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε