7 φωτογραφίες »

Στα σκαριά το νέο Renault Megane EV

Διαβάστηκε από 2778 αναγνώστες - 5/3/2021

Η Renault δοκιμάζει το νέο Megane EV, το οποίο διατηρεί το δυναμικό σχεδιασμό του concept eVision, επάνω στο οποίο βασίζεται. Βλέπουμε πώς θα είναι το νέο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο έτος.

 
 

RENAULT : Μεγάλη Πασχαλινή Προσφορά Service Automotivo – Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 25 σημείων!

RENAULT : CLIO με όφελος έως 2.500 ευρώ & επιτόκιο 3,9%, μάθε περισσότερα

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Το 2020, η Renault παρουσίασε το Megane eVision, το οποίο ήταν ένα concept για μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα. Η γαλλική εταιρεία ανέφερε πως θα βλέπαμε μέσα στο 2021 ένα αυτοκίνητο παραγωγής βασισμένο στο eVision, και, τηρώντας την υπόσχεσή της, δοκιμάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο σε κρύες συνθήκες στη Βόρεια Σουηδία.

Παρόλο που το καμουφλάζ του δοκιμαστικού οχήματος φέρει σχέδια που μπερδεύουν το μάτι, παρατηρούμε πως οι αναλογίες και ο γενικότερος σχεδιασμός είναι κοντά στο eVision της περσινής χρονιάς. Όπως συμβαίνει συνήθως στα μοντέλα παραγωγής, αρκετά στοιχεία είναι πιο ήπια σε σχέση με αυτά του concept επάνω στο οποίο βασίζεται.



Στο εμπρός μέρος, τα δυναμικά και λεπτά φωτιστικά σώματα, καθώς και το σμιλευμένο καπό του eVision έχουν διατηρηθεί, αλλά χαμηλότερα, ο προφυλακτήρας και ο κεντρικός αεραγωγός είναι διαφορετικοί.  Στο πλάι, η γραμμή των παραθύρων φαίνεται πως έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια, ενώ από τις πόρτες λείπει το διαγώνιο νεύρο που κυριαρχούσε στο concept car.

Περνώντας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, τα εκτεταμένα καλύμματα κρύβουν τις περισσότερες λεπτομέρειες. Παρατηρούμε την έντονη αεροτομή που «σκεπάζει» το πίσω παρμπρίζ, καθώς και ένα μικρό μέρος των πίσω φαναριών, το οποίο προδίδει πως αυτά διαθέτουν τεχνολογία LED και, όπως και τα εμπρόσθια, είναι λεπτά. Ο προφυλακτήρας δεν έχει τον έντονο διαχύτη του concept eVision.



Το επερχόμενο ηλεκτρικό Megane θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-EV, την οποία έχει εξελίξει η Renault από κοινού με τη Nissan. Άλλο ένα μοντέλο που θα βασίζεται στο συγκεκριμένο πάτωμα είναι το Nissan Ariya. Όσον αφορά τους κινητήρες, η γαλλική εταιρεία δεν έχει αναφέρει κάτι μέχρι στιγμής. Το eVision διέθετε έναν ηλεκτροκινητήρα που απέδιδε 217 ίππους, και έστελνε την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η υδρόψυκτη μπαταρία του είχε χωρητικότητα 60kWh, χάρη στην οποία η αυτονομία του οχήματος ήταν 450km σε κύκλο WLTP, ενώ με φόρτιση 30 λεπτών σε 130kW, μπορούσε να αναπληρώσει 260km εμβέλειας.

Το νέο Renault Megane EV αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο έτος, με την παραγωγή του να ξεκινάει αμέσως μετά. Υπολογίζεται να διατεθεί στην αγορά στις αρχές του 2022.