
Τα πράσινα σημεία της Alfa Romeo Junior Ibrida
Τα πράσινα σημεία της Alfa Romeo Junior Ibrida
Δεν είναι μόνο πανέμορφη, έχει και την πιο προσιτή τιμή στα premium μικρά SUV (Από 28.500 ευρώ).
Αποκλειστικά ήπια υβριδική, γρήγορη χωρίς να καίει (6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Υψηλή ενεργητική ασφάλεια, προσπερνάει «για πλάκα» και έχει δυνατά φρένα.
Πολυτελής εμφάνιση μέσα-έξω, καμπίνα με όμορφες λεπτομέρειες.
Δεν είναι μόνο πανέμορφη, έχει και την πιο προσιτή τιμή στα premium μικρά SUV (Από 28.500 ευρώ).
H Alfa Romeo, μετά από καιρό απουσίας στην αγορά των «μικρών» αυτοκινήτων, επιστρέφει δυναμικά με την νέα Junior. Στις μέρες μας, η κατηγορία των μικρών SUV είναι η δημοφιλέστερη, κάτι που ώθησε τους Ιταλούς στο να λανσάρουν ένα αντίστοιχο μοντέλο και να διεκδικήσουν μερίδιο από τις πωλήσεις των B-SUV. Ως γνήσια Alfa Romeo, ξεχωρίζει με την κομψή, σπορ εμφάνισή της. Με την πρώτη ματιά, καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για ένα premium μοντέλο, που θα τοποθετείται ψηλά στον πίνακα τιμών της κατηγορίας. Παρόλα αυτά, με αρχική τιμή τα 28.500 ευρώ για την ήπια υβριδική Junior Ibrida, καθίσταται η πιο προσιτή στο συγκεκριμένο segment, καθώς οι τιμές των υπόλοιπων premium μικρών SUV ξεκινούν από τα 30.000 ευρώ. Έτσι, η Junior Ibrida «οπλίζεται» με ξεχωριστό στυλ και ανταγωνιστική τιμή προκειμένου να επιτύχει τον στόχο της, να γίνει το Νο1 σε πωλήσεις μοντέλο της Alfa Romeo. Κι αυτό φαίνεται να πραγματοποιείται, αφού μέχρι το τέλους του Ιανουαρίου είχαν γίνει ήδη πάνω από 22.000 παραγγελίες με το 79% αυτών να αφορούν την Ibrida.
Αποκλειστικά ήπια υβριδική, γρήγορη χωρίς να καίει (6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Για να επιτύχει τον παραπάνω στόχο, δεν αρκεί μόνο η καλή εμφάνιση και η δελεαστική τιμή. Γι ΄αυτό και οι Ιταλοί εξόπλισαν την νέα Junior Ibrida με το ολόφρεσκο ήπια υβριδικό σύνολο του ομίλου Stellantis. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο 1.200άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας, ο οποίος υποβοηθείται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Το σύνολο αυτό συνεργάζεται καλά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 και αποδεικνύεται εξαιρετικά αποδοτικό. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 8,6 δλ., μια εξαιρετική επίδοση για ένα μικρό οικογενειακό SUV, ενώ αυτό επιτυγχάνεται παράλληλα με χαμηλή κατανάλωση. Το ήπια υβριδικό σύστημα βοηθάει σημαντικά το έργο του βενζινοκινητήρα, ειδικά σε αστικές συνθήκες. Συγκεκριμένα, στην πόλη καίει 6,5 λτ./100 χλμ., ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο δεδομένου ότι είναι και αρκετά γρήγορη. Για περισσότερα σχετικά με τα τεχνικά στοιχεία και τις επιδόσεις του μοντέλου, πατήστε εδώ ώστε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του από το AutoAgora.
Υψηλή ενεργητική ασφάλεια, προσπερνάει «για πλάκα» και έχει δυνατά φρένα.
Οι καλές επιδόσεις επιτάχυνσης για ένα μικρό SUV δεν αναφέρονται με γνώμονα τις οδηγικές συγκινήσεις. Αν και η Junior είναι ευχάριστη οδηγικά, η «σβελτάδα»
της είναι ένα χαρακτηριστικό που ενισχύει την ενεργητική της ασφάλεια. Με το 80-120 χλμ./ώρα να συμβαίνει σε 5,7 δλ., αποδεικνύεται πως προσπερνάει άμεσα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Την ίδια στιγμή, τα φρένα της είναι δυνατά και ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,6 μ., πολύ καλή επίδοση για την κατηγορία. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας (που περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, lane assist, σύστημα αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού), υπόσχονται ασφαλείς μετακινήσεις για τους επιβαίνοντες της Junior.
Πολυτελής εμφάνιση μέσα-έξω, καμπίνα με όμορφες λεπτομέρειες.
Η Junior, οπτικά, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με τα φθηνότερα μοντέλα της κατηγορίας. Εξωτερικά, το Centro Stile, Κέντρο Σχεδίασης της Alfa Romeo, έχει φροντίσει να της δώσει πολυτελή όψη που τραβάει τα βλέμματα. Ξεχωρίζουν η μπροστινή γρίλια με τον θυρεό της μάρκας, ο σπορτίφ σχεδιασμός του προφυλακτήρα, αλλά και η περίτεχνη κατάληξη του πίσω παρμπρίζ σε μία μαύρη φάσα που φιλοξενεί τα φωτιστικά σώματα. Η πολυτελής εμφάνιση, που συναντάται εξωτερικά, συνεχίζεται και στο εσωτερικό της. Η σχεδιαστική προσέγγιση εκεί είναι οδηγοκεντρική, με την κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών να έχει κλίση προς τον οδηγό, ενώ δεν λείπουν οι όμορφες λεπτομέρειες, όπως οι «καλοδουλεμένοι» σχεδιαστικά αεραγωγοί του κλιματισμού, που φιλοξενούν και το φίδι από το λογότυπο της μάρκας. Παράλληλα, από την εισαγωγική κιόλας έκδοση, συναντάται καλό επίπεδο εξοπλισμού. Η Junior Ibrida διαθέτει όσα θα χρειαστεί κανείς, όπως κλιματισμό, Cruise Control, αυτόματα LED φώτα και αισθητήρες παρκαρίσματος. Στην ακριβότερη έκδοση Speciale, μάλιστα, προστίθενται μεταξύ άλλων θερμαινόμενα καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας.
Οι 3 προσφορές της αγοράς για να την αποκτήσεις με Leasing:
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
---|---|---|---|---|---|---|
ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136 PS | 28.500 | HERTZ | 26.506 | 85% | 8.556 | 381 |
ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136 PS | 28.500 | EUROPCAR | 27.342 | 87% | 6.944 | 434 |
ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136 PS | 28.500 | EASYRENTAL | 32.347 | 104% | 7.229 | 534 |
Σχολιάστε |