Το Cupra el-Born θα διαθέτει στιγμιαία ώθηση ιπποδύναμης με κουμπί, ενώ η ανάρτησή του θα είναι εξελιγμένη με γνώμονα την sport οδήγηση, διαφοροποιώντας το από το συγγενικό VW ID.3.
Η Cupra ετοιμάζει το el-Born, που θα είναι αδελφό μοντέλο με το VW ID.3, αφού θα βασίζεται σε αυτό. Παρόλα αυτά, το όχημα της Cupra θα είναι πιο sport από το VW, και θα διαφοροποιείται περεταίρω χάρη σε ένα ιδιαίτερο στοιχείο.
Ο διευθυντής της εταιρείας, Wayne Griffiths, ανέφερε πως το el-Born θα έχει ένα πλήκτρο με λειτουργία «προσπέρασης», αντίστοιχο με το Sport Chrono κουμπί που έχει η Porsche 911. Πατώντας το, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του μία ενίσχυση ώθησης. Ο κινητήρας θα αποδίδει περισσότερη ισχύ από τη συνηθισμένη για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Χάρη σε αυτό, η διαδικασία της προσπέρασης θα γίνεται ταχύτερα, και επομένως ασφαλέστερα.
«Μπορείς να έχεις δύναμη κατά παραγγελία. Έχεις άμεση επιτάχυνση, και, όταν το χρειάζεσαι, πατάς το κουμπί προσπέρασης και πας πιο γρήγορα», δήλωσε ο κ. Griffiths.
Εκτός αυτού, το el-Born θα έχει την ανάρτηση DCC Sport (Dynamic Chassis Control Sport), η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Έτσι, θα προσφέρει μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση από το αδελφό VW.
Ο Wayne Griffiths συνέχισε λέγοντας πως «θέλουμε να δημιουργήσουμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις του el-Born. Έχω οδηγήσει και τα 2 (το el-Born και το ID.3) και θεωρώ πως το Cupra είναι γνήσιο "Cupra". Είναι σημαντικό να παραμείνει αυθεντικό, ειδικά στον τομέα του κρατήματος. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα με διαφορετικό τρόπο, και όταν έρχεσαι στο πώς αυτά συμπεριφέρονται, φρενάρουν, στρίβουν, θεωρώ πως είναι μεγάλη η διαφοροποίηση που μπορούμε να κάνουμε».
Τέλος, ο επικεφαλής της Cupra επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ισχυρότερης έκδοσης του Formentor, του SUV της εταιρείας. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον πεντακύλινδρο turbo κινητήρα 2,5 λίτρων της Audi, και θα έχει ιπποδύναμη γύρω στα 400 άλογα. Αναμένεται να κυκλοφορίσει στην αγορά μέσα στο έτος.