Test: Nissan Juke NISMO
Διαβάστηκε από 9744 αναγνώστες - 23/1/2017
H κορυφαία έκδοση του Juke διαθέτει τετρακίνηση και 214 ίππους και έχει έντονα στοιχεία σε εμφάνιση και χαρακτήρα, όπως αρμόζει σε ένα GTi Crossover.
H Nismo, είναι το αγωνιστικό κομμάτι της Nissan, που εκτός των άλλων δραστηριοτήτων της, αγαπά να μεταμορφώνει τα «απλά» μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας σε ξεχωριστά, δυναμικά, και αρκετές φορές, σε «πολεμικά» μοντέλα. Η Nismo φαίνεται να έχει ιδιαίτερη αδυναμία στο Juke μιας και πρόσφατα είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο Juke GT-R. Στην προκειμένη περίπτωση, η προσέγγιση της Nismo είναι πιο «γήινη» με το μοντέλο της δοκιμής μας να είναι τετρακίνητο με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Εμφανισιακά, το Juke NISMO RS δεν έχει καμία σχέση με τα απλά Juke, είναι πιο χαμηλό και πιο φουσκωμένο, ενώ οι μαύρες ζάντες του, το λευκό περλέ χρώμα με τις κόκκινες λεπτομέρειες και η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος αποτελούν τα δικά του «ξεχωριστά» στοιχεία εμφάνισης.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Juke NISMO RS την εντύπωση κλέβουν ο κόκκινος πίνακας οργάνων, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και το φινίρισμα κάρμπον επένδυσης σε αρκετά σημεία. Στην πλούσια έκδοση, όπως της δοκιμής μας, τα μπάκετ της Recaro κάνουν την διαφορά τόσο σε εμφάνιση όσο και σε στήριξη. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή στα πρότυπα των απλών εκδόσεων του Juke, ενώ και η συναρμολόγηση ικανοποιεί, με το φινίρισμα να είναι καλύτερο. Οι χώροι για τους επιβάτες δεν έχουν μεταβληθεί παραμένοντας επαρκείς, ωστόσο ο χώρος αποσκευών έχει 207 λίτρα και είναι ιδιαίτερα περιορισμένος (έναντι 354 λίτρων των άλλων εκδόσεων του Juke), λόγω της εφαρμογής του συστήματος τετρακίνησης αλλά και του άξονα πολλαπλών συνδέσμων που αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο αυτής της έκδοσης.