autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η τρίτης γενιάς Skoda Fabia έχει όλους τους λόγους για να διακριθεί στην κατηγορία της.

Το εσωτερικό της νέας Fabia είναι ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο.

Test: Skoda Fabia

Διαβάστηκε από 5351 αναγνώστες - 29/12/2016

Η νέα, 3ης γενιάς, Skoda Fabia 1,2 ΤSI των 90 ίππων, έρχεται να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό της κατηγορίας της με όπλα την φρέσκια σχεδίαση, τον οικονομικό της κινητήρα και την εξαιρετική τιμή της.

Η Fabia είναι το 2ο πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Skoda μετά την Octavia, έχοντας πουλήσει, από το 1999 που παρουσιάστηκε, περισσότερα από 3,5 εκατ. Αυτοκίνητα. Η 3ης γενιάς Skoda Fabia πατάει στην διάσημη, πλέον, πλατφόρμα MQB του γκρουπ VW, ενώ χρησιμοποιεί αρκετά κοινά στοιχεία με το VW Polo. Δοκιμάζουμε την 3η γενιά της Fabia, με τον 1,2 TSI κινητήρα των 90 ίππων.
 
Σχεδίαση
Η Fabia διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από γωνίες και ακμές μπροστά και πίσω, ενώ χαρακτηριστικό είναι το νεύρο που διατρέχει το πλάι του αμαξώματος. H «καθαρή» μάσκα με τις κάθετες γρίλιες μπροστά και τα χαρακτηριστικά φανάρια με LED φώτα ημέρας είναι από τα πιο δυναμικά στοιχεία της.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό της Fabia κυριαρχεί η λιτή εικόνα και η απλή σχεδίαση. Τα σκληρά πλαστικά έχουν πολύ καλή συναρμογή και δείχνουν ανθεκτικά. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η, απαραίτητη πλέον, έγχρωμη οθόνη του συστήματος infotainment, που διαθέτει αρκετές δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones. Η νέα Fabia είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με την τεχνολογία «MirrorLink», η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις smartphone εφαρμογές του μέσω του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου. Οι χώροι είναι αρκετοί για 4 ενήλικες και ο χώρος αποσκευών με 330 λίτρα χωρητικότητα είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. 17 Simply Clever εφαρμογές, όπως τις αποκαλεί η Skoda, αυξάνουν την πρακτικότητα του εσωτερικού. Ενδεικτικά αναφέρουμε την ξύστρα πάγου που βρίσκεται στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ, την εταζέρα που τοποθετείται σε 2 ύψη, ένα μικρό κάδο απορριμμάτων, διάφορα σημεία συγκράτησης στην καμπίνα και δίχτυ στο χώρο αποσκευών.
 
Κινητήρας
Η Fabia της δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον τελευταίας γενιάς 1,2 TSI κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται μπροστά και το κιβώτιο είναι μηχανικό 5 σχέσεων, με αρκετά καλή κλιμάκωση. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Skoda είναι 4,7 λτ./100 χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. 
 
Οδηγώντας
Η νέα Skoda Fabia είναι φιλική και άνετη στον δρόμο. Οι αναρτήσεις (με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) τα καταφέρνουν μια χαρά με τις συνήθεις ανωμαλίες προσφέροντας άνετη και ήσυχη μεταφορά για τους επιβάτες. Σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις διατηρούνται σε λογικά επίπεδα και η πρόσφυση είναι ικανοποιητική. Στον αυτοκινητόδρομο η Fabia έχει καλή ποιότητα κύλισης και σχετικά περιορισμένους θορύβους.

Συμπέρασμα
Η νέα Skoda Fabia έχει σημαντικά πλεονεκτήματα που την κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία της, αλλά το πιο σημαντικό είναι η εξαιρετική της τιμή, αφού στην βασική έκδοση κοστίζει 12.000 ευρώ, και την καθιστά την έξυπνη βόμβα της κατηγορίας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις