Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Θέμα πολιτικής και όχι των εταιρειών η στροφή στα ηλεκτρικά

Θέμα πολιτικής και όχι των εταιρειών η στροφή στα ηλεκτρικά

20/1/2022

Σύμφωνα με τις πρόσφατες δηλώσεις του επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares, είναι θέμα πολιτικής και όχι στρατηγική της εταιρείας η προώθηση της ηλεκτροκίνησης και η μετάβαση στις μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως όλα δείχνουν, είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Παγκοσμίως, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη αρχίσει να επενδύουν σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης, ενώ ταυτόχρονα προχωράνε σε ανακοινώσεις που αφορούν τα σχέδιά τους για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Αξίζει να αναφέρουμε πως οι περισσότερες από αυτές, για την Ευρωπαϊκή αγορά έχουν θέσει το 2030 ως την χρονιά σταθμός όπου και θα πωλούν μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή η κίνηση βέβαια, βρίσκει αρκετούς ανθρώπους στο απέναντι στρατόπεδο και όπως αναφέρει ο διευθύνοντας σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, η βιασύνη για την ηλεκτροκίνηση δεν προέρχεται από τις ίδιες τις εταιρείες αλλά από την μεριά των πολιτικών, κάτι που θα μπορούσε να ελλοχεύει αρκετούς κινδύνους. 

Η βιαστική μετάβαση στα ηλεκτρικά ενέχει κινδύνους 

Με βάση τα όσα λέγονται στον Ξένο Τύπο, ο Tavares έκανε λόγο πως «η βαρβαρότητα» της απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη το 2035 θα μπορούσε να οδηγήσει σε «κοινωνικό κίνδυνο». Η προθεσμία που έχει ορίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, έχει αναγκάσει το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών να μεταμορφώσουν τα εργοστάσια και τις αλυσίδες εφοδιασμού τους σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα, ώστε να ανταποκριθούν πλήρως στους νέους κυβερνητικούς κανονισμούς.  

70.000 χιλιόμετρα θέλουν τα ηλεκτρικά για να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα  

Ο Tavares επισήμανε πως υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές λύσεις για μείωση των εκπομπών άνθρακα, οι οποίες έχουν χαμηλό κόστος και είναι πιο άμεσες από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι ένα ηλεκτρικό θα χρειαστεί να διανύσει 70.000 χιλιόμετρα μέχρι να αρχίσει να αντισταθμίζει το αποτύπωμα άνθρακα του. Από την άλλη, τα αυτοκίνητα με ήπια υβριδική τεχνολογία θα μπορούσαν να μειώσουν αισθητά τις εκπομπές άνθρακα, ενώ θα έχουν αρκετά χαμηλό κόστος κατασκευής που συνεπάγεται και σε χαμηλό κόστος αγοράς. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε