autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Audi Q6 e-tron μονοπωλεί το ενδιαφέρον

Το Audi Q6 e-tron μονοπωλεί το ενδιαφέρον

25/1/2022

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Audi, Q6 e-tron αναμένεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση μέσα στο 2022, με τις φήμες να έχουν πάρει φωτιά και ένα ανεξάρτητο σχέδιο να μας προσφέρει μία πρώτη ματιά για την εμφάνιση του νέου μοντέλου.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Audi Q6 e-tron δεν έχει σταματήσει τις δοκιμές εξέλιξης με στόχο να προλάβει το λανσάρισμα μέσα στο 2022. Πριν λίγες μέρες εθεάθησαν πρωτότυπα μοντέλα του νέου SUV με πλήρη καμουφλάζ, πραγματοποιώντας δοκιμές σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ενώ ταυτόχρονα τα ξένα μέσα έχουν πάρει φωτιά με τις φήμες και την εμφάνιση του νέου SUV

Αιχμηρή σχεδίαση μπροστά 

Όπως παρατηρούμε η κλειστή γρίλια στο μπροστά μέρος πλαισιώνεται από τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα έχει τοποθετηθεί αεραγωγός με αιχμηρή σχεδίαση. Το Q6 e-tron στην γκάμα της Audi, θα πάρει την θέση ανάμεσα στο Q4 και το μεγαλύτερο SUV e-tron με τους σχεδιαστές να έχουν δώσει ένα πιο μακρύ καπό από το Q4 e-tron, παρόλο που μοιάζει η σχεδιαστική γραμμή στους ώμους και την οροφή. 

Hi-Tech σε όλα τα επίπεδα 

Οι γλώσσες λένε πως το εσωτερικό του νέου μοντέλου θα υιοθετήσει τη νέα κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών που χρησιμοποιείται στο Q4 e-tron, η οποία και είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη οθόνη που έχει τοποθετήσει η Audi. Βέβαια, η σχεδίασή της θα είναι διαφορετική λόγω της πλατφόρμας, αλλά και για να υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των δύο μοντέλων. Μιλώντας για την πλατφόρμα, να αναφέρουμε πως το Q6 e-tron θα "πατάει" στο δάπεδο PPE,  έχοντας πολλά κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά με την ηλεκτρική Porsche Macan της επόμενης γενιάς.  

Κινητήριο σύνολο από το e-tron GT 

Τα μηχανικά σύνολα που θα εφοδιάσουν την γκάμα του Q6 e-tron λέγεται πως θα είναι ίδια με του e-tron GT. Πιο αναλυτικά, αυτά περιλαμβάνουν τρεις ηλεκτροκινητήρες με τους δύο τοποθετημένους στον εμπρόσθιο άξονα και έναν στον πίσω, που στο e-tron GT quattro αποδίδουν 238 άλογα (175 kW) και 435 άλογα (320 kW), αντίστοιχα, το οποίο σημαίνει συνδυαστική ισχύ 476 ίππων (350 kW). Επιπλέον, για 2,5 δευτερόλεπτα σε λειτουργία overboost, η προσφερόμενη ισχύς αγγίζει τα 530 άλογα (390 kW) και η συνολική ροπή παραμένει σταθερή στα 630 Nm. Το παραπάνω σύνολο μπορεί να εκτοξεύσει το e-tron GT σε 4,4 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε