Η «ηλεκτρική» εποχή έρχεται με γοργούς ρυθμούς και οι απανταχού petrolheads θα ήθελαν να δουν μια τελευταία γενιά του S2000 πριν θαφτεί από τις μπαταρίες, η οποία θα «φοράει» κάποιο τουρμπάτο μοτέρ παρόμοιο με του Civic Type R.
Έχει γίνει γνωστό πια πως τα επόμενα χρόνια θα δούμε τον ρου της αυτοκίνησης να αλλάζει ριζικά, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες θα αναγκαστούν να καταργήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και να επικεντρωθούν στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Πριν γίνει αυτό, οι φανατικοί της αυτοκίνησης θα ήθελαν πάρα πολύ να δουν την αναγέννηση ενός μοντέλου που κοσμούσε πολλά εφηβικά δωμάτια και νεανικά όνειρα και δεν είναι άλλο από το Honda S2000.
Ένας από αυτούς τους petrolheads είναι και ο ανεξάρτητος σχεδιαστής που αποφάσισε να παρουσιάσει την πρότασή του για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέας γενιάς S2000. Η βασική προϋπόθεση που ώθησε σε αυτά τα σχέδια, είναι η περίπτωση που το αυτοκίνητο ερχόταν στην αγορά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια, πριν κυριαρχήσει ο ηλεκτρισμός την αυτοκινητοβιομηχανία.
Κατά την γνώμη του σχεδιαστή, το S2000 του μέλλοντος λαμβάνει πιο μικρά φωτιστικά σώματα, μία μεγαλύτερη κάτω γρίλια, πιο σμιλευμένες πλαϊνές πόρτες και μεγαλύτερες ζάντες. Όπως παρατηρείται, οι διαφοροποιήσεις με τα S2000 που κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα στους δρόμους δεν είναι μεγάλες, αλλά είναι αρκετές για να δώσουν έναν αέρα αλλαγής στο κλασικό πια μοντέλο και να σπείρουν τον ενθουσιασμό.
Στην περίπτωση που η Honda σκόπευε να δημιουργήσει ένα νέο S2000, το ιαπωνικό roadster θα ταίριαζε τέλεια με τον τουρμπάτο 2λιτρο κινητήρα του Civic Type R κάτω από το καπό του, που στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του αποδίδει 320 άλογα.
Προς κακή τύχη των φανατικών της εταιρίας, δεν υπάρχει κάτι επίσημο σχετικά με τον ερχομό ενός νέου Honda S2000. Άλλωστε τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών θεωρούν ότι η κατηγορία των roadster δεν είναι το ίδιο επικερδής σε σχέση με αυτή των μικρών, μικρομεσαίων και SUV μοντέλων. Για το λόγο αυτό η ιαπωνική μάρκα έχει αφήσει στην άκρη την αναβίωση του σκληροπυρηνικού roadster, καθώς για την εξέλιξή του θα απαιτούνταν αρκετά χρήματα με περιορισμένο κέρδος.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr