autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Toyota MR2 θα επιστρέψει ως 4κίνητο και με 400 άλογα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota MR2 θα επιστρέψει ως 4κίνητο και με 400 άλογα

1/10/2024

Θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2025.
Θα εξοπλίζεται με νέο 2λιτρο μοτέρ, θα είναι 4κίνητο και θα έχει 400 άλογα.
Η Toyota έχει ανακοινώσει πως εξελίσσει τρεις νέους κινητήρες.
Θα «πατήσει» στη σχεδίαση του παλιού μοντέλου.

Θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2025

Νέες πληροφορίες για την επιστροφή του Toyota MR2 φέρνουν στο φως της δημοσιότητας τα ιαπωνικά Μέσα ενημέρωσης. Αν και αυτές δεν επιβεβαιώνονται από την Toyota, οι Ιάπωνες υπογραμμίζουν πως η επιστροφή του MR2 έχει «κλειδώσει» και όταν το «καυτό» μοντέλο κάνει πρεμιέρα θα έχει 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, θα είναι 4κίνητο και η ισχύς του θα κυμαίνεται κοντά στους 400 ίππους. 

Θα εξοπλίζεται με νέο 2λιτρο μοτέρ, θα είναι 4κίνητο και θα έχει 400 άλογα

Η ιαπωνική ιστοσελίδα BestCar, επικαλείται πηγές εντός της εταιρείας. Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα στοιχεία, το «καυτό» διθέσιο θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση το 2025, ενώ από το 2026 θα αρχίσουν οι πωλήσεις του. Όπως προαναφέραμε, θα είναι εξοπλισμένο με το νέο τετρακύλινδρο 2λιτρο μοτέρ που ετοιμάζει η Toyota, το οποίο θα προσφέρει περίπου 400 ίππους. Μία ακόμα σημαντική πληροφορία που αναφέρει, είναι πως το Toyota MR2 θα συνδυάζεται με τετρακίνηση.

Η Toyota έχει ανακοινώσει πως εξελίσσει τρεις νέους κινητήρες

Θυμίζουμε πως η Toyota έχει ανακοινώσει πως εξελίσσει τρεις νέους κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων για να εξοπλίσουν τα επόμενα υβριδικά και Plug-in υβριδικά μοντέλα. Το πρώτο από τα νέα μοτέρ θα είναι ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων και θα έχει περίπου 10% μικρότερο όγκο και ύψος σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Το εν λόγω μοτέρ θα είναι επίσης πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό σε κατανάλωση. Ο δεύτερος σε εξέλιξη κινητήρας είναι ένας τούρμπο 1.500άρης. Θα είναι 20 τοις εκατό μικρότερος σε όγκο από τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ταυτόχρονα, το ύψος θα μειωθεί κατά 15 τοις εκατό. Θα είναι περίπου το ίδιο ισχυρό, αλλά πιο αποδοτικός σε κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 30%. Ο ισχυρότερος από τη νέα τριάδα κινητήρων θα είναι ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2,0 λίτρων. Σε σύγκριση με τον υπάρχοντα τούρμπο κινητήρα 2,4 λίτρων, έχει 10% μικρότερο όγκο και επωφελείται από μείωση ύψους 10%. Η Toyota υπόσχεται σημαντικά περισσότερη ισχύ και 30 τοις εκατό περισσότερη οικονομία καυσίμου.

Ίδια σχεδιαστική προσέγγιση με το παλιό MR2

Κλείνοντας, σε ότι αφορά τη σχεδίαση, αξίζει να σημειωθεί πως παρελθοντικές πληροφορίες ανέφεραν ότι οι άνθρωποι της Toyota έχουν επιλέξει να διατηρήσουν τις σχεδιαστικές καταβολές του προηγούμενου. Ως εκ τούτου, το νέο MR2 θα παραμείνει ως δίθυρο σπορ αυτοκίνητο, αλλά φυσικά, ακολουθώντας τα σημεία των καιρών, θα έρθει με πιο σύγχρονη σχεδίαση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις