Η ιαπωνική εκδοχή του Subaru WRX S4 έκανε την πρώτη του εμφάνιση , έχοντας μικρές λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει από αυτό της αμερικάνικης αγοράς. Με 275 άλογα και στάνταρ τετρακίνηση, έρχεται με 4 εκδόσεις που μας κάνει να ζηλεύουμε.
Μετά από τεράστια αναμονή και την ανυπομονησία να φτάνει στα ύψη, η Subaru παρουσιάζει το νέο WRX S4 μόνο για την ιαπωνική αγορά και με έκδοση STI Sport R. Το μοντέλο με την «βαριά φανέλα», έρχεται πολλά υποσχόμενο και με τέρμα γκάζια, δυστυχώς μόνο για λίγους τυχερούς.
Το WRX S4 έχει ελάχιστες διαφορές με το μοντέλο που γνωρίζουμε ως τώρα και είχε παρουσιαστεί τον περασμένο Σεπτέμβριο στις Η.Π.Α. Με βάση τα λεγόμενα της ιαπωνικής φίρμας, το παραπάνω μοντέλο δεν πρόκειται να βγει πέρα από της αγορές της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου, ενώ θα διατίθεται και σε 4 διαφορετικές εκδόσεις, με τα ονόματα GT-H, GT-H EX, STI Sport R και STI Sport R EX. Η βασική διαφορά της συγκεκριμένης έκδοσης με τα υπόλοιπα «κοινά» WRX σε ότι αφορά το εξωτερικό, παραμένει στην προσθήκη του λογότυπου με το χαρακτηριστικό «S4» και «STI» σε κόκκινο χρώμα, το οποίο προκαλεί όμορφη αντίθεση στην κορυφαία έκδοση. Επιπλέον, απουσιάζουν οι ανακλαστήρες από το αντίστοιχο αμερικάνικο μοντέλο και προστέθηκαν υαλοκαθαριστήρες στο πίσω παρμπρίζ.
Ο νέος «Ιάπωνας» πατάει πάνω στην πλατφόρμα Subaru Global Platform και διατηρεί το βάρος του στα 1.600 κιλά. Από την άλλη, θα φοράει τον κλασικό υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο boxer 275 ίππων και 375 Nm ροπής, από 2.400 κυβικά. Σε σχέση με το WRX που πωλείται στις αμερικάνικες αγορές, το WRX S4 είναι κατά 25 Nm πιο «ροπάτο» ενώ για τους φανατικούς της οδήγησης θα υπάρχει η επιλογή για χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο, πέρα του αυτόματου CVT. Η μετάδοση εννοείται πως θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς για όλες τις εκδόσεις και με το σύστημα Active Torque Vectoring.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό των κορυφαίων εκδόσεων STI Sport R και STI Sport R EX, καταλαβαίνεις προς απευθύνεται σε πιο «ανήσυχους» οδηγούς. Στο σαλόνι κυριαρχεί η δίχρωμη δερμάτινη ταπετσαρία μαύρου-μπορντό, με σπορ καθίσματα Recaro σε Ultra Suede επένδυση και πεντάλ αλουμινίου. Τον πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια οθόνη 12,3 ιντσών καθώς και μία οθόνη αφής 11,6 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η τελευταία τεχνολογία EyeSight X, η οποία με μια σειρά αισθητήρων συν μια κάμερα που κοιτά τον οδηγό, αποτελεί το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της Subaru.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr