Kia EV3 κατασκευάστηκε από μανιτάρια, μήλα και ρύζι!
Αποτελεί το αποτέλεσμα έρευνας του Ομίλου Hyundai για νέα οικολογικά υλικά.
Μήλα, μανιτάρια και ρύζι χρησιμοποιήθηκαν ως πρώτες ύλες για υλικά.
Εξαρτήματα και από ανακυκλωμένο πλαστικό και φυτικές ίνες.
Δε θα χρησιμοποιηθεί κανένα υλικό στο κανονικό μοντέλο.
Αποτελεί το αποτέλεσμα έρευνας του Ομίλου Hyundai για νέα οικολογικά υλικά
Στα αποκαλυπτήρια ενός EV3, κατασκευασμένο με φυσικά και ανακυκλωμένα υλικά, όπως υποπροϊόντα μανιταριών, μήλων και ρυζιού προχώρησε η Kia. Το Kia EV3 Study Car αποτελεί το αποτέλεσμα του Ομίλου Hyundai αναφορικά με την έρευνα του στη χρήση εναλλακτικών υλικών στην κατασκευή των αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των υποπροϊόντων από τη βιομηχανία τροφίμων.
Μήλα, μανιτάρια και ρύζι χρησιμοποιήθηκαν ως πρώτες ύλες για υλικά
Όπως αναφέρει η κορεατική μάρκα το τιμόνι και το υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας του πρωτότυπου είναι εν μέρει κατασκευασμένα από δέρμα μήλου, το οποίο προέρχεται από υπολείμματα μήλων και η Kia λέει ότι μπορεί να αντικαταστήσει το κανονικό δέρμα. Το δέρμα μήλου συνεισφέρει μεταξύ 30 και 40 τοις εκατό των υλικών στο τιμόνι και στο υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας, όπου συνήθως χρησιμοποιείται δέρμα.
Το κάτω μέρος στο pad ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου στο EV3 Study Car είναι κατασκευασμένο από υποπροϊόντα που απορρίπτονται από την καλλιέργεια μανιταριών, όπως τα κοτσάνια αλλά και μανιτάρια τα οποία δεν πληρούν τα πρότυπα ποιότητας, προκειμένου να καταλήξουν στα πιάτα μας και πετιούνται.
Επίσης, ένα ακόμα προϊόν που προέρχεται από υπολείμματα τροφίμων που χρησιμοποιείται στο αυτοκίνητο είναι το πυρίτιο από πίτουρο ρυζιού, το οποίο χρησιμοποιείται μαζί με ανακυκλωμένα μπουκάλια νερού στα ελαστικά του EV3 Study Car. Η Michelin και η Goodyear έχουν πειραματιστεί με το φυσικό πυρίτιο που βρίσκεται σε φλοιούς ρυζιού για την κατασκευή ελαστικών.
Εξαρτήματα και από ανακυκλωμένο πλαστικό και φυτικές ίνες
Συνεχίζοντας, το ανακυκλωμένο πλαστικό από οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους έχει χρησιμοποιηθεί στους προφυλακτήρες, την πόρτα του χώρου αποσκευών, στο χώρο αποσκευών που υπάρχει στο μπροστά μέρος και τις επενδύσεις των θυρών του EV3 Study Car. Η Kia είπε πως το σκραπ πλαστικό από οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους, θρυμματίζεται και διαλέγεται για να εξαχθούν μόνο τα απαραίτητα υλικά. Στη συνέχεια αποσυντέθηκε χημικά για να επιστρέψει στην αρχική του μορφή και στη συνέχεια αποτέλεσε την πρώτη ύλη για να κατασκευαστούν τα μέρη που προαναφέρθηκαν.
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως, υπολείμματα από νάιλον και δέρμα έχουν χρησιμοποιηθεί και αυτά για την κατασκευή του EV3 Study Car, ενώ το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας είναι κατασκευασμένο από φυτικές ίνες. Η οροφή και ορισμένες εξωτερικές πινελιές έχουν παραχθεί με σύνθετο πλαστικό ενισχυμένο με φυτικές ίνες (NFRP), συμπεριλαμβανομένων βιοπολυμερών - ένα είδος πολυμερούς που προέρχεται από ζωντανούς οργανισμούς όπως φυτά και άλλους μικροοργανισμούς.
Δε θα χρησιμοποιηθεί κανένα υλικό στο κανονικό μοντέλο
Συνολικά, η Kia χρησιμοποίησε 22 νέες τεχνολογίες κατασκευής που έχουν εφαρμοστεί σε 69 εξαρτήματα στο EV3 Study Car. Κανένα από αυτά τα υλικά δε θα προσφέρεται στο κανονικό μοντέλο, κάτι που ίσως συμβεί μελλοντικά. Ίδωμεν!