Καιρό τώρα, έχουμε ακούσει πως η Audi ετοιμάζει ένα μεγαλύτερο SUV για να πλαισιώσει τη γκάμα της, με τα ανεπίσημα σχέδια να έχουν πάρει φωτιά σχετικά με την εμφάνιση που θα έχει το θηριώδες Q9.
Οι γλώσσες συζητάνε καιρό τώρα πως η Audi αναμένεται να αυξήσει την γκάμα των SUV της, με τελευταία προσθήκη αυτή του τεράστιου Q9. Επιπλέον τους τελευταίους μήνες, δεν είναι λίγες οι φορές που είδαμε τα δοκιμαστικά πρωτότυπα να γυρνάνε σε δημόσιους δρόμους. Πριν μερικούς μήνες, ένα από αυτά έπεσε θύμα του κατασκοπευτικού φακού, ενώ πραγματοποιούσε δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Nurburgring.
Τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουμε δει προς το παρόν είναι ντυμένα με φουλ καμουφλάζ και δεν μας έχει επιτρέψει να βγάλουμε συμπέρασμα για την εμφάνισή του, αν και αρκετοί ανεξάρτητοι σχεδιαστές προσφέρουν μία πρώτη γεύση για το καινούργιο μοντέλο. Οι εικόνες προέρχονται από την ρωσική ιστοσελίδα της Kolesa. Όπως παρατηρούμε το SUV στις τεχνικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν, έχει ένα αρκετά γνώριμο design αμαξώματος και αναλογίες που θυμίζουν το Volkswagen Teramont. Αν κοιτάξει το Q9 από μπροστά, διακρίνεις την γνωστή γρίλια της Audi, ενώ στο πίσω μέρος μπορούμε να δούμε τα λεπτά φωτιστικά σώματα με την LED λεπτή γραμμή η οποία τα ενώνει περνώντας από πάνω τους σε όλο το πλάτος του αμαξώματος.
Η Audi κρατάει κλειστά τα χαρτιά της μέχρι στιγμής για το επερχόμενο Q9. Οι φήμες πάντως λένε ότι θα "πατάει" στην πλατφόρμα MQB και όχι την MLB-Evo που χρησιμοποιείται στα περισσότερα SUV της γκάμας της. Το κινητήριο σύνολο του Q9 φημολογείται πως θα είναι ένα Plug-in υβριδικό που θα συνδυάζεται είτε με 3λιτρο V6 μοτέρ, είτε με το γνωστό μεγαλύτερης χωρητικότητας V8 των 4,0 λίτρων που διαθέτει η εταιρεία. Η ηλεκτρική αυτονομία του Q9 εκτιμάται πως θα αγγίζει τα 80 χιλιόμετρα.
Το εσωτερικό του Audi Q9 είναι σίγουρο πως θα λάβει και με το παραπάνω όλα τα απαραίτητα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που συναντάμε στα μικρότερα SUV της μάρκας. Το βασικό του χαρακτηριστικό ωστόσο θα είναι οι τρεις σειρές καθισμάτων που πιθανόν να έχει.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr