Οι φήμες που θέλουν το νέο Ford Ranger να αποκτά μια καινούργια plug-in υβριδική έκδοση έχουν φουντώσει, έπειτα από το λανσάρισμα του νέου Maverick στην αμερικάνικη αγορά με παρόμοιο κινητήριο σύνολο.
Αν και η Ford κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με το ντεμπούτο μιας νέας υβριδικής έκδοσης που θα πλαισιώνει την γκάμα του Ranger, οι γλώσσες κάνουν λόγο για μια Plug-in έκδοση που πιθανόν θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν τετρακύλινδρο μοτέρ 2,5 λίτρων.
Το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι τέτοιο είναι αρκετά εφικτό, εφόσον η Ford έχει ήδη στη φαρέτρα της ένα υβριδικό σύστημα που εξοπλίζει τα μεγάλα SUV της, όπως συμβαίνει στο Escape, απόδοσης 223 ίππων και με μία ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 50 χιλιόμετρα. Βέβαια, για το επιτυχημένο "αγροτικό" της υπάρχει και η πιθανότητα ενός ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων που θα συνδυάζεται με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, ένα κινητήριο σύνολο που δοκίμασε πρόσφατα στο τελευταίο Maverick που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.
Τις παραπάνω φήμες ενισχύουν οι δηλώσεις του επικεφαλής εξέλιξης της πλατφόρμας Τ6 της Ford, Ian Foston, ο οποίος αποκάλυψε ότι «η τρίτης γενιάς πλατφόρμα Τ6 του νέου Ranger είναι αποδεδειγμένα ικανή για διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης καθώς προχωράμε προς το μέλλον». Ακόμα, τόνισε πως σε μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε ο Αμερικανός κολοσσός στο "Pick-up" κοινό, υπήρχε τρομερά μεγάλο ποσοστό που θα τον ενδιέφερε ένα Plug-in Ranger.
Αν αναλογιστεί κανείς τις αυστηρές επερχόμενες προδιαγραφές, που θέλουν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία να βάζει τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030, η κίνηση της Ford είναι αρκετά στοχευμένη. Ήδη ο ανταγωνισμός έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη αντίστοιχων υβριδικών pick-up με την Toyota να κατέχει τα ινία, ενώ ακολουθεί η Nissan με το Navara. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Ranger αναμένεται να έρθει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο τρέχον έτος.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr